نیم نگاه پارس آرا به رده‌های بالایی جدول

نماینده فارس برای کسب نخستین برد خود در دور برگشت، به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته ۱۳ لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم پارس آرا شیراز، از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز شنبه ۱۹ آبان ماه به میزبانی سالن شهید ابوالفتحی رودرروی میهمانش، مس رفسنجان قرار می‌گیرد.

زارع مدیر پارس آرا شیراز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و با توجه به تقویت تیم در دور برگشت، روند روبه رشدی را پشت سر می‌گذاریم.

وی بیان کرد: در هفته نخست بازیکنان پارس آرا با کسب یک امتیاز ارزشمند از رشت، روحیه مناسبی برای بازی با مس رفسنجان بدست آوردند و تنها به کمی زمان نیاز داریم تا بازیکنان جوان ما با تجربه‌تر شوند و سه بازیکن جدید ما در ترکیب جا بیفتند.

مدیر پارس آرا ابراز امیدواری کرد علی رغم اینکه مس رفسنجان بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد، اما بازیکنان پارس آرا تنها با هدف کسب برد وارد زمین خواهند شد.

تا پایان هفته ۱۲ این رقابت‌ها، پارس آرا با ۳ برد، ۳ تساوی، پنج شکست و ۱۲ امتیاز، جایگاه هشتم را به خود اختصاص داده و مس رفسنجان با ۴ برد، ۳ مساوی، ۴ شکست و ۱۵ امتیاز مکان هفتم را در اختیار دارد.

قضاوت این مسابقه را گلاره ناظمی داور سرشناس و المپیکی کشورمان بهمراه فریبا کعبی، بر عهده خواهند داشت.

شاگردان نجمه برزگر در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان کشور موفق شدند میزبان خود شهرداری رشت را با تساوی ۲-۲ متوقف کنند.

پارس آرا شیراز در بازی رفت حریف خود مس رفسنجان را با نتیجه ۳-۲ مغلوب کرد.

انتهای پیام/ن

دیدار پارس آرا شیراز و مس رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار