میلاد محمدی همبازی کاپیتان تیم ملی می‌شود؟

باشگاه ناتینگهام فارست انگلیس درصدد جذب میلاد محمدی، مدافع ایرانی تیم فوتبال احمد گروژنی روسیه است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه انگلیسی، یکی از ستاره‌های جام جهانی ۲۰۱۸ که پیشرفت زیادی کرده است، میلاد محمدی، مدافع ایرانی و ۲۵ ساله باشگاه احمد گروژنی است. این بازیکن در جام جهانی روسیه همراه با ایران تنها مقابل اسپانیا شکست خورد و از پیشنهادات زیادی هم از جمله باشگاه سلتیک اسکاتلند برخوردار است و قراردادش تابستان آینده (۲۰۱۹) به اتمام می‌رسد و تاکنون به پیشنهادات مسئولان گروژنی برای تمدید قرارداد پاسخ مثبت نداده است.

البته به جز تیم سلتیک که با یک امتیاز و بازی کمتر نسبت به هرتس در رده دوم جدول رده بندی قراردارد، ناتینگهام فارست انگلیس نیز در صدد جذب میلاد محمدی است. ناتینگهام سال گذشته بازیکن ایرانی دیگری از جمله اشکان دژاگه را داشت که با او فسخ قرارداد کرد و اکنون کریم انصاری فرد، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران را در اختیار دارد. مهاجم شماره ۱۰ ایران در بازی با پرتغال دقایقی کاپیتان تیم کشورش بود و گل تساوی را به ثمر رساند و پس از اینکه از المپیاکوس یونان جدا شد، به عنوان بازیکن آزاد به فارست پیوست و حال احتمال دارد میلاد محمدی همبازی او شود.

البته SUN اسکاتلند ادعا کرده که میلاد محمدی در صدد پیوستن به سلتیک است و دوست دارد به بریتانیا برود و شاگرد براندن راجرز شود.

گفتنی است، محمدی ۲۵ ساله سابقه بازی در راه آهن را دارد و در سال ۲۰۱۶ به تیم روسی گروژنی پیوست. او در ۶۲ بازی که برای این تیم انجام داده، ۲ گل به ثمر رسانده و موفق شده بازوبند کاپیتانی احمد را در چند بازی ببندد.

احمد گروژنی در لیگ برتر روسیه با کسب ۱۶ امتیاز از ۱۳ بازی در رده دهم جدول لیگ برتر قرار دارد.


بیشتر بخوانید:فنرباغچه، سلتیک و واتفورد خواهان جذب میلاد محمدی

سایت HITC انگلیس: میلاد محمدی خریدی عالی برای گلاسکو رنجرز و استیون جرارد است

گزارش رسانه انگلیسی درباره میلاد محمدی


انتهای پیام/

میلاد محمدی به سلتیک می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار