شیراز میزبان همایش زبان و ادبیات انگلیسی

شانزدهمین همایش زبان و ادبیات انگلیسی ۲۳ آبان ماه در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سعید مهرپور دبیر اجرایی شانزدهمین همایش زبان و ادبیات انگلیسی گفت: این همایش سه روزه از ۲۳ تا ۲۵ آبان با حضور ۵۰۰ شرکت کننده و هفت سخنران خارجی در تالار مصطفوی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

وی افزود: هشت سخنران خارجی برای کارگاه‌ها و سخنران همایش از کشور‌های استرالیا، سوئد، فنلاند، انگلیس، ترکیه و آمریکا به این همایش دعوت شده اند.

مهرپور تصریح کرد: از ۱۵۰ دانشگاه کشور ۷۰۰ مقاله دریافت شده که ۲۲۰ چکیده در بخش ارائه شفاهی و ارائه پوستر با محور آینده پژوهی در آموزش زبان و ادبیات انگلیسی مورد ارزیابی قرار گرفته است.

دبیر اجرایی شانزدهمین همایش آموزش زبان و ادبیات انگلیسی افزود: چکیده این مقالات به صورت کتابچه چاپ خواهد شد و مجموعه مقالات به صورت الکترونیکی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

مهرپور گفت: محور‌های این همایش شامل آموزش معلمان، ارزشیابی فعالیت‌های آموزشی، یادگیری زبان اول و دوم، روش پژوهش، تبیین مسائل درسی، جامع شناسی زبان انگلیسی، سیاست گذاری‌های زبانی ادبیات انگلیسی، مطالعات فرهنگی و ادبیات، بحث ادبیات و فلسفه، مطالعات زنان و ادبیات، ادبیات جهان، ادبیات کلاسیک، ادبیات کودکان است.

وی اظهارداشت: در این همایش علاوه بر دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه‌های سراسر کشور، دبیران آموزش وپرورش و مؤسسات آموزش زبان حضور دارند.
انتهای پیام/ر

برگزاری همایش زبان و ادبیات انگلیسی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.