حجت الاسلام والمسلمین بر قرار ؛

ساختن آینده کشور با کمک همه مردم

امام جمعه موقت گرگان گفت: تک تک ما در ساختن آینده کشور نقش داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ حجت الاسلام والمسلمین برقرار امام جمعه موقت گرگان در خطبه های نماز جمعه گفت: برای ساختن آینده یک کشور همه مسئولیم از مردم گرفته تا مسئولان ، همه باید نفش خود را به درستی ایفا کنیم تا شاهد بالندگی یک حکومت باشیم.


وی افزود: در زمان جنگ مردم کشور همه سختی ها را به جان خریدند و در کنار حکومت ایستادگی کردند تا پیروزی و اکنون نیز مردم با ایستادگی و مقاومت باری دیگر خود را ثابت کردند.


حجت الاسلام برقرار با اشاره به تحریم ها گفت: ما باید در زمان تحریم ها از احتکار کالاها بپرهیزیم چه آنهایی که در انبارها احتکار می کنند و چه آنهایی که در خانه ها احتکار می کنند.


وی افزود:برخی در فروشگاه ها طوری خرید می کنند که گویی قحطی آمده است اگر ما مانند زمان گذشته خرید هایمان را انجام دهیم هیچ وقت چیزی کم نخواهد آمد.


وی ادامه داد: اگر دشمنان ما خونشان به جوش آمده است به خاطر حمایت های شما مردم شریف است.


حجت الاسلام برقرار گفت: آن مسئولی که مسئولیت قبول میکند هم باید درست وظیفه خود را انجام دهد و اگر ایچنین نباشد باید پاسخگو باشد چه در مقابل مردم و چه در مقابل خداوند.


وی گفت: من به عنوان روحانی وظایفی دارم یک پدر وظایفی دارد ، یک مادر و یک شهروند همه و همه مسئولیم درقبال هم و اگر همه در جایگاه خود کارمان را درست انجام دهیم حتما یک کشور به افق های روشنی دست خواهد یافت.


وی افزود: به عنوان مثال یک شهروند باید به حقوق شهروندی احترام بگذارد ما در مقابل محیط زیستمان مسئولیم یک زن باید امانت دار همسرش باشد.


وی گفت:اما گاهی افرادی به بیت المال آسیب میزنند به محیط زیست آسیب میرسانند شکار بی رویه ، قطع درختان و در برخی ادارات رشوه داده و گرفته میشود که هر کدام از این کارها خود نشان از زیر پا گذاشتن انسانیت و حقوق دیگران است.


وی در پایان ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول گفت: امیدواریم که این ماه ماهی پر برکت برای همه و جامعه باشد و با مقاومت همه ما و در کنار هم بودن بتوانیم از تحریم ها عبور کنیم.


انتهای پیام/ح

 

همه ما مسئول آینده کشوریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.