آیت الله دری نجف آبادی در نمازجمعه اراک؛

استکبار دنبال تقابل کشور‌های منطقه با ایران است

آیت الله دری نجف آبادی در خطبه‌های نمازجمعه اراک گفت: استکبار دنبال تقابل کشور‌های منطقه با ایران است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی بیت المقدس اراک گفت: استکبار به دنبال این است تا کشور‌های منطقه به ویژه کشور‌های عربی در تقابل با ایران باشند و با این ترفند به فکر منافع استکباری خود است.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به نقشه‌های شوم و متعدد استکبار جهانی برای ایران و منطقه افزود: از جمله این نقشه‌ها رسمی کردن رژیم منحوس اسرائیل است.

وی با بیان اینکه مقابله با توطئه دشمنان وحدت و بصیرت کشور‌های مسلمان را می‌طلبد اضافه کرد: پایبندی به تعالیم عمیق و انسان ساز دین مبین اسلام و عمل به آن‌ها قدرت و ظرفیتی است که دشمن به شدت از آن هراس دارد.

ملت سرافراز و دلیر ایران اسلامی با وحدت بر تمامی مشکلات فائق خواهند آمد

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه ملت و دولت با تدبیر و همدلی توطئه و تحریم ظالمانه آمریکا را پشت سر خواهند گذاشت ادامه داد: ملت سرافراز و دلیر ایران اسلامی با وحدت و انسجام همه گروه‌ها بر تمامی مشکلات اقتصادی، اجتماعی، و فرهنگی فائق خواهند آمد.

وی بیان کرد: گرچه ماه‌های محرم و صفر به عنوان ذخایر دینی و معنوی به پایان رسید، اما باید برای توسعه و حفظ اسلام از فرهنگ این ایام بهره ببریم.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه اراک میلاد رسول مکرم اسلام (ص) و هفته وحدت را از مهمترین مناسبت‌های ماه ربیع الاول عنوان کرد و همه مسلمانان را به وحدت حول دین مبین اسلام و پیامبر رحمت فرا خواند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.