ایران اسلامی به برکت خون شهیدان امروز یکی از قدرت‌های برتر منطقه است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:ایران اسلامی به برکت خون شهیدان امروز یکی از قدرت‌های برتر منطقه است.

ایران اسلامی به برکت خوب شهیدان امروز یکی از قدرت‌های برتر منطقه استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به پایان ماه محرم و صفر اشاره کرد و گفت: صفر در تاریخ اسلام از جمله ماه‌های مهم بوده و وقایع بزرگی را در دل خود جای داده است.

وی همچنین با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان؛ آنرا  نشان از بصیرت مردم   برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه استان زنجان در برگزاری مراسمات مذهبی و عزاداری جزو استان‌ها الگو محسوب می‌شود، افزود: استان زنجان در سال‌های اخیر با برگزاری موکب‌های مختلف در کشور عراق به ویژه سامرا نیز توانسته میزبانی خوبی از عزاداران حسینی داشته باشد که امید است این میزبانی در سال‌های آینده نیز ادامه پیدا کند.

وی گفت:برگزاری باشکوه مراسم اربعین در کربلا نشان از اتحاد و بصیرت مسلمانان است.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول گفت: این ماه نیز با داشتن مناسبت‌های فرخنده و هجرت پیامبر از مکه به مدینه مبدا تاریخ اسلام است.

امام جمعه زنجان در ادامه سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت سردار تهرانی مقدم گفت: ایران اسلامی به برکت خون شهیدان امروز یکی از قدرت‌های برتر منطقه است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره از قدرت بازدارندگی ایران در هراسند گفت: این موضوع را مدیون قدرت موشکی و نظامی هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه مرگ بر آمریکا همچون ذکر لااله الاالله از یاد مسلمانان نخواهد رفت، گفت: آمریکا 40 سال است که با ایران در حال جنگ است و در این مدت از هیچ توطئه‌ای دریغ نکرده است.

انتهای پیام/ن

 

خطبه های نماز جمعه زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.