برانکو: حضور در فينال آسیا افتخار بزرگی است/ به هواداران پرسپولیس افتخار می‌کنم

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بازی كردن در فينال افتخار بزرگی است و افتخار می كنيم كه در چنين رقابتی حضور داریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانكو ايوانكوويچ سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در نشست خبری پيش از بازی تيمش مقابل كاشيما آنتلرز در ديدار برگشت فينال ليگ قهرمانان آسيا اظهار كرد: بازی كردن در فينال افتخار بزرگی است، شايد بعضی ها فكر كنند كه ما الان تحت فشار هستيم اما قلب ما پر از اميد است و افتخار می كنيم كه در خانه مان می توانيم چنين فينال بزرگی را برگبار کنيم

او در ادامه گفت: به جرات می توانم بگويم بازی فردا بزرگترين ديداری است كه در 30 سال اخير در تهران برگزار می شود و اين در واقع يك امتحان و آزمايشی است برای اين نسل و انتظارمان اين است كه افتخاری شويم برای خانواده پرسپوليس. طبيعی است كه الان تيم كاشيما يك امتياز دارد، اما فقط نيمه ی اول را پشت سر گذاشته ايم و ما موقعيت های سخت مقابل السد و الدحيل داشته ايم، جايی كه خيلی خوب و با كيفيت مشكلات راحل كرديم. اطمينان دارم كه بازيكنانم تمام تلاششان را خواهند كرد و 200 درصد زحمت خواهند كشيد و اطمينان كامل به آن ها دارم، انتظار دارم فردا شب، شب ما باشد.

برانكو درباره‌ی وضعيت تيم پرسپوليس برای بازی فردا شب تصريح كرد: همان طور كه می دانيد سيامك نعمتی محروم است و اميد عاليشاه هم مصدوم است و به هر حال از بازی رفت ضعيف تر هستيم، مطمئن هستم هيچ يك از بازيكنانم به خودشان شك راه نخواهند داد و بهتر و بهتر و بهتر خواهند بود.

او گفت: به هوادارانمان افتخار می كنم كه اين قدر از ما حمايت می كنند و آن ها انتظار دارند كه ما قهرمانی را از آن خود كنيم، اما كاملا واقف هستند كه امسال تا همين جا كه آمده ايم نتايج فوق العاده ای رقم زده ايم و آن چيزی كه همه ی ما می خواهيم اين است كه بازی فردا را ببريم و با پیروزی اين فصل زيبا و درخشان را تمام كنيم.

سرمربی پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه در بازی رفت پرسپولیس ساعت 9 صبح به وقت ژاپن بازی کرد اما در بازی برگشت از امتیاز میزبانی در این جهت استفاده نکرده و دلیل این موضوع چه بوده است،‌ بيان كرد: اين اختلاف ساعت يك مشكل برای ما بود و تا حدی ما را زمين گير كرده بود، اما متاسفانه همين طور است و در اين اختلاف ساعت شما بايد 6-7 روز در آن شهر حضور داشته باشید تا به شرايط عادت كنيد. و اين مشكل را می شد در بازی كردن بازيكنانمان در نيمه ی دوم حس كرد كه آن ها بازی هجومی از خودشان ارائه ندادند. در مورد حریف باید بگویم تطبیق دادن آنها با شرایط خیلی راحت‌تر از ما است چون آنها به لحاظ ساعتی رو به عقب بر می‌گردند و من انتظارم این است که برای آنها مشکلی پیش نیاید. در هر صورت آسیا همین است و نمی‌شود کاری کرد.

برانكو درپاسخ به اين سوال كه تيم كاشيما آنتلرز در ضربات ايستگاهی عملكرد خوبی دارد و چه برنامه ای برای ديدار فردا در اين باره انديشيده است اظهار كرد: تيم كاشيما تيم خوبی است و دليل آن هم اين است كه آن ها تا فينال بالا آمده اند و در تمام فازهای بازی اين تيم خوب است و همين طور در ضربات ايستگاهی و ما در ژاپن اين تيم را به خوبی كنترل كرديم و ما آمادگی كافی داريم و در بازی فردا ما هم خطناك خواهيم بود. می خواهيم برنده شويم و اين يعنی بايد سه گل بزنيم.

سرمربی پرسپوليس در مورد حمايت هواداران از اين تيم و جو استاديوم آزادي گفت: واقعا از این جو لذت می‌برم ما بهترین هواداران دنیا را داریم. آنها خیلی از زمان‌ها این را نشان داده‌اند و طبیعی است ما هم برای این شور و هواداری آنها زحمت می‌کشیم، از همه بیشتر هم بازیکنان مستحق این تشویق‌ها هستند، چون در هر بازی با تمام توان وارد زمین شدند و به دنبال برد بودند و هواداران هم قطعا آن ها را شناخته‌اند. بنابراین این عشق دو طرفه است.

برانکو در پاسخ به این پرسش که تیم کاشیما آنتلرز در دیدار رفت موقعیت‌های زیادی داشته و  چقدر امیدوار است در دیدار فردا هم شانس همراه تیمش باشد، عنوان کرد: کاشیما تیم خطرناکی است، اما من با شما موافق نیستم که این تیم در دیدار رفت موقعیت‌های زیادی داشته است. شاید شما بازی را ندیدید. شانس هم جزیی از فوتبال است.طبیعی است ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا تیم حریف به شانس نرسد. گل خودمان را در دقیقه سه نزدیم، در لیگ قهرمانان این فرصت‌ها باید تبدیل به گل شود. اگر در دقیقه سه گلمان را به ثمر می‌رساندیم شرایط خیلی متفاوت می‌شد. اینجا فینال است و باید از تمام فرصت‌ها استفاده کنید.

سرمربی پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه سه فصل پیش تیم شما در دیدار آخر لیگ برتر مقابل تيم راه آهن نیاز به سه گل داشت تا قهرمان شود اما این اتفاق نیفتاد، نگران نیستید که این اتفاق در دیدار فردا هم تکرار شود؟ تصريح كرد: طبیعی است زدن سه گل سخت خواهد بود. ما مقابل الدحیل در فاصله 30 دقیقه مانده به پایان بازی با دو گل عقب بودیم، اما در پایان دو بازی با نتیجه 3 بر 2 پیروز شدیم. تمام تلاش‌مان را انجام خواهیم داد و مطمئنم بازیکنانم تمام تلاش خود را انجام خواهند داد،‌ این مهم‌ترین مسئله است.

برانكو در پايان گفت: ابتدای فصل اهداف خود را مشخص کردیم، این یعنی برد در بیشترین تعداد بازی‌ها و کسب بیشترین قهرمانی‌ها این هدف ما است. اولین جام که سوپرجام بود را به دست آوردیم، فردا هم دلمان می‌خواهد تلاش کنیم تا قهرمان آسیا شویم، حتی قهرمان لیگ و شاید به همان اندازه مهم باشد قهرمان جام حذفی، این هدف همیشگی ما است.


بيشتر بخوانيد: پرسپولیسی‌ها آماده فینال لیگ قهرمانان آسیا شدند 

سوزوکی: برای کسب نتیجه باید مقابل پرسپولیس تمرکز داشته باشیم

اویوا: هدف ما شکست پرسپولیس است/ می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم


انتهای پيام/

اظهارات سرمربی تيم پرسپوليس در نشست خبری پيش ار ديدار مقابل كاشيما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
ظاهرا برانکو چیزی از تایخ فوتبال آسیا نمیدونه که میگه تاریخ فوتبال آسیا چنین فینالی رو تا حالا ندیده. نه داداش تو تا حالا ندیدی. چون ندید بدیدی.
آخرین اخبار