افزایش ۳۷ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد اردبیل

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمک‌های مردمی در هفت ماهه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته ۳۷ درصد افزایش داشته است.

صفر توحیدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به اینکه کمک‌های مردم استان اردبیل در هفت ماهه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته ۳۷ درصد رشد داشته است، گفت: با تداوم مشارکت نیکوکاران در طرح‌های حمایتی کمیته امداد استان اردبیل می‌توانیم پاسخگوی تمامی نیازهای خانوار تحت حمایت باشیم.

وی با بیان اینکه خیران اردبیلی حدود ۲۰ میلیارد تومان در هفت ماهه نخست سال ۹۷ به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل کمک کرده‌اند، افزود: با حمایت و کمک‌های خیران به صورت گسترده‌تری می‌توانیم به مشکلات اقشار آسیب‌پذیر استان اردبیل رسیدگی کنیم.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه ۵۵ درصد از کمک‌های مردم نیکوکار استان اردبیل به صورت نقدی پرداخت شده است، بیان کرد: تلاش داریم با استفاده از ابزار و روش‌های نوین و الکترونیکی بیش از پیش روند خدمت رسانی به خانوار‌های بی‌بضاعت استان اردبیل را سرعت ببخشیم.

توحیدی با بیان اینکه نیکوکاران می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی #۰۴۵*۸۸۷۷* به ساده‌ترین شکل ممکن یاریگر مددجویان و افراد نیازمند باشند، گفت: سامانه پیام کوتاه و ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ نیز برای تسهیل و تسریع در نحوه مشارکت خیران در طرح‌های حمایتی کمیته امداد استان اردبیل در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه اردبیلی‌های نیکوکار با نصب «اپلیکیشن سنا» در تلفن همراه، به راحتی می‌توانند صدقه خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون واسطه در اختیار اقشار آسیب‌پذیر قرار دهند، بیان کرد: خیران برای نصب «اپلیکیشن سنا» در تلفن همراه با ارسال عدد ۲۰ به سامانه ۳۰۰۰۷۶۳۹ می‌توانند از امکانات آن برخوردار شده و کمک‌های خود را به ساده‌ترین شکل ممکن پرداخت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه کمک‌های مردمی در اسرع وقت و بر اساس سیستم نیازسنجی بین خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل توزیع می‌شود، افزود: سیستم نیازسنجی موجب تسهیل و تسریع در روند رسیدگی به امور فقرا شده است و کمک‌های خیران به صورت هدفمند و با اولویت رفع مشکلات اساسی مددجویان هزینه می‌شود.

توحیدی با اشاره به اینکه خیران 2 میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند، گفت: صدقه پرداختی نیکوکاران در سرفصل‌های مختلف کمیته امداد استان اردبیل برای رفع مشکلات درمانی، معیشتی، جهیزیه، بهسازی مسکن و فعالیت‌های فرهنگی و تحصیلی مددجویان هزینه شده است.

وی با اعلام اینکه همواره شاهد افزایش کمک‌‌های مردم نیکوکار استان اردبیل در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی هستیم، بیان کرد: خیران بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در طرح «احسان حسینی» مشارکت کرده‌اند که این امر نسبت به مدت مشابه خود در سال ۹۶ با افزایش ۱۸۳ درصدی رو به رو بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل به پرداخت۶۶۰ میلیون تومان برای تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند اردبیلی اشاره کرد و گفت: کمک‌های خیران موجب شد تا نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل با تهیه جهیزیه خود راهی خانه بخت شوند.

توحیدی با اعلام اینکه نیکوکاران ۱۱۷ میلیون تومان به درمان بیماران نیازمند کمک کرده‌اند، بیان کرد: طرح «شفا» یکی از مهم‌ترین طرح‌های کمیته امداد در دستگیری از بیماران بی‌بضاعت است تا آنها علاوه بر تحمل درد و رنج بیماری متحمل سایر مشکلات زندگی نشوند.

وی با اشاره به اینکه در سایه کمک‌‌های خیران درصدد هستیم خدمات کیفی‌تری را به مددجویان استان اردبیل ارائه کنیم، افزود: اعتمادعمومی به کمیته امداد استان اردبیل موجب افزایش کمک‌های مردمی شده که امیدواریم با هم‌افزایی هرچه بیشتر بتوانیم بخش مهمی از نیازهای خانوار مستمند جامعه را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ح

کمک 20 میلیارد تومانی خیران به مددجویان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.