اینفانتینو: تماشاگران ایرانی را اروپا هم ندارد

رئیس فیفا در نشست با وزیر ورزش و جوانان بیان کرد که تماشاگران ایرانی را اروپا هم ندارد و دوست دارم سالی چند بار در جمع تماشاگران این کشور باشم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار برگشت فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا درحالی از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی برگزار شد که حدود 100 هزار هوادار از نزدیک این مسابقه را تماشا می کنند و سرخپوشان امیدوارند  تا تیم شان بتواند برای نخستین بار قهرمانی در آسیا را کسب کند.

در این مسابقه حساس که میان نماینده ایران و ژاپن برگزار شود، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و ... در استادیوم حضور دارند اما در میان فوتبالی هم حضور شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC ) و جیانی اینفانتینو رئیس فیفا جالب توجه است.

اینفانتینو که امروز صبح به تهران رسید، همراه با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و محمد رضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال به ورزشگاه آزادی رفت و همچنین با مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان نشستی را برگزار کرد. 

اینفانتینو: تماشاگران ایرانی را هم اروپا ندارد

در این جلسه که مهدی تاج، مسعود سلطانی فر و اینفانتینو حضور داشتند، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال بیان کرد که تماشاگران ایرانی را هم اروپا ندارد و دوست دارم سالی چند بار در جمع تماشاگران این کشور باشم.

همچنین آذری جهرمی هم دقایقی با اینفانتینو صحبت کرد و طبق اعلام مازیار ناظمی، اعتقاد آذری جهرمی بر این است که باید پرسپولیس بازی را روی زمین بیاورد تا پیروز شود.

البته چندی پیش هم اینفانتینو به ایران آمده بود و حالا برای تماشای دیدار پرسپولیس و کاشیما بازهم در ورزشگاه آزادی حاضر است.


بيشتر بخوانيد: 

وضعیت مبهم کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با ترینیدادوتوباگو 

بهروان: فدراسیون فوتبال خصوصی است و تاج حقوق نمی‌گیرد/ در سال ۹۵ فردی از ما دفاع نکرد

میلاد محمدی همبازی کاپیتان تیم ملی می‌شود؟


انتهای پیام/

اظهارات اینفانتینو درباره تماشاگران ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۰ آبان ۱۳۹۷
78000 تا 100000 نفر اختلاف 22000 نفری داره چطوری حساب کردی

باشه قبول تو بزن اصلا 110000 نفر کی به کیه ولی رکورد دست استقلاله با 120 هزار نفر