رئیس سازمان نظام مهندسی معدن مطرح کرد :

ضرورت اصلاح قانون نظام مهندسی معدن

اسماعیلی گفت:اصلاح قانون نظام مهندسی معدن از ضروریات است زیرا این قانون حدود 15 سال پیش تصویب شده و تاکنون هیچ اصلاحی روی آن صورت نگرفته است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان داریوش اسماعیلی امروز در مراسم معارفه خود که با حضور وزیر صنعت در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد گفت: سازمان نظام مهندسی معدن بیش از 37 هزار عضو دارد و بیش از نیمی از این اعضا دارای پروانه صلاحیت هستند و در نظام مهندسی معدن به لحاظ تخصص های مختلف تنوع خوبی داریم.

رئیس سازمان نظام مهندس معدن در مورد اهداف خود در این سازمان افزود: کارهای ارزشمندی در بحث های فنی انجام شده که امیدواریم این کارها را تکمیل و اجرا کنیم.

وی اظهار داشت: حاکم کردن اصول فنی و کارشناسی در بخش معدن ، کمک به وزارت صنعت در انجام امور حاکمیتی، کمک به حضور بیش از پیش بخش خصوصی در صحنه فعالیت های معدنی و صنایع معدنی و هوشمند سازی فعالیت ها در کلیه امور از اهداف ما در این دوره است.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن بیان داشت: امروز بیش از هزار و هفتصد هزار میلیارد تومان نقدینگی وجود دارد که بخشی از این مبلغ می تواند به بخش صنایع معدنی گسیل یابد و ما هم سعی می کنیم تا در رشد اقتصادی به دولت کمک کنیم.

اسماعیلی اظهار داشت: یکی از بهترین راه های مبارزه با فساد هوشمند سازی سیستم ها است و عزم ما در این است تا کلیه ادارات صنایع معدنی را هوشمند سازی کنیم تا از فساد جلوگیری شود.

وی بیان داشت: اصلاح قانون نظام مهندسی معدن از ضروریات است زیرا این قانون حدود 15 سال پیش تصویب شده و تاکنون هیچ اصلاحی روی آن صورت نگرفته به همین دلیل به روسای استان ها اعلام کرده ام تا پیشنهادات خود را در این مورد اعلام کنند.

اسماعیلی بیان داشت: کمک به اجرای نقشه راه معدن هم از اهداف دیگر ما است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار