ثبت بیش ۱۰ هزار و ۴۰۰تخلف سرعت غیرمجاز طی سه روز در جنوب کرمان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: از ۳۶۷ هزار تردد ثبت شده در محور‌های جنوب استان ۱۱ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و مابقی وسایل نقلیه سبک بوده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسعود جمیلی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: در سه روز پایانی تعطیلات بیش از ۳۶۷ هزار تردد در محور‌های ارتباطی اصلی جنوب استان کرمان ثبت شد.

وی با اشاره به اینکه مردم و مسافران در طول مدت این ۳ روز به مقاصد شهر‌های شمالی و جنوبی کشور مسافرت داشته اند یا مقصد سفر آن‌ها به جنوب کرمان بوده است افزود: در طول این مدت گشت‌های راهداری در کلیه محور‌ها فعال و دوربین‌های نظارت تصویری و ثبت تخلفات هم فعال بوده است.

جمیلی تصریح کرد:این تعداد عبور و مرور خودرویی از ۱۵ آبان تا پایان روز ۱۸ آبان توسط ۱۸ دستگاه تردد شمار نصب شده در نقاط مختلف راه‌های جنوب استان به ثبت رسید.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان اظهار کرد: از کل تردد ثبت شده در محور‌های جنوب استان ۱۱ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و مابقی وسایل نقلیه سبک بوده است.

مسعود جمیلی گفت: در موارد ثبت شده ترددی توسط دوربین‌های ثبت سرعت ۱۰ هزارو ۴۰۰ تخلف سرعت غیر مجاز ثبت شده است که بایستی رانندگان به رانندگی با سرعت مجاز توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: از نظر میزان تردد محور‌های جیرفت – بافت، جیرفت – جبالبارز و جیرفت – کهنوج از تردد بالایی برخوردار بوده اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: حضور فیزیکی همکاران راهدار ما در محور‌های ارتباطی و نظارت الکترونیک در محور‌ها همه برای حفظ ایمنی بیشتر مردم، مسافران و کاربران جاده‌ای است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان بیش از ۲ هزار کیلومتر راه اصلی، بزرگراه و فرعی دارد.
انتهای پیام/ی

ثبت تردد های انجام شده در جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار