حذف دفترچه بیمه سلامت در کرمان اجرایی شد

مدیر کل بیمه سلامت استان کرمان گفت: با همکاری همه ارکان درمانی حذف دفترچه بیمه سلامت در کرمان اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد جعفری مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان در نشست بررسی سامانه حذف دفترچه بیمه سلامت که باحضور مدیران ستادی سازمان بیمه سلامت ودبیران مناطق بیمه سلامت کل کشور درکرمان برگزار شد، گفت: با حضور همه ارکان درمانی در استان پروسه حذف دفترچه بیمه سلامت در کرمان اجرایی شده است.

محمد جعفری مدیر کل بیمه سلامت استان کرمان با اشاره به طرح پایلوت کشوری استان کرمان در پیاده سازی سامانه حذف دفترچه بیمه سلامت اظهارداشت: برای طراحی نرم افزارحذف دفترچه از ۳ تا ۴ سال قبل با تیمی ازستاد مرکزی و بیمه سلامت کرمان نقشه راه ترسیم شد وسپس همان مسئله تبدیل شد به پروسه حذف دفترچه واز ۲ سال قبل نیز در داروخانه‌ها ومراکز درمانی حذف دفترچه کلید خورد.

جعفری اظهار امیدواری کرد: که با همراهی و همگامی تیم برنامه نویس خواسته‌های موسسات درمانی تا حد ممکن در سامانه پیش بینی و تسهیل شود و جا دارد از تشریک مساعی پزشکان، داروخانه‌ها و موسسات پاراکلینیک استان تشکر کنم که شرط توفیق تداوم این همدلی هاست.

وی درادامه بیان کرد:۱۹۲ نفرپرسنل دراداره کل بیمه سلامت استان کرمان داریم و در ۲۲ شهرستان خدمات بیمه را در ۱۳ شهرستان به شکل اداره بیمه و در بقیه شهرستان‌ها به شکل نمایندگی یا دفاتر ویژه خدمات بیمه‌ای به مردم ارائه می‌کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان همچنین با اشاره به اینکه ازوجود مراکزپیشخوان روستایی نیز برای ارائه خدمات بیمه‌ای استفاده شده است تصریح کرد: کرمان یکی از استان‌هایی است که درحوزه بیمه سلامت بیشترین دسترسی به مراکزارائه خدمات بیمه‌ای را برای مشتریانش دراختیار دارد وبه بهترین شکل ممکن به مشتریان خودخدمت رسانی کرده است.

جعفری با اشاره به پوشش ۶۲ درصدی بیمه سلامت نسبت به دیگر صندوق‌های بزرگ بیمه‌ای دراستان کرمان، اظهار کرد: از ۱ میلیون و ۸۵۰ هزاربیمه شده ۱ میلیون و ۲۵۰ هزاربیمه شده روستایی و بقیه دیگر صندوق‌های بیمه‌ای نظیر ایرانیان، کارکنان دولت، همگانی و.. هستندو تمام تلاش ما این است بهترین خدمات را در کوتاهترین زمان ممکن با بهترین سطح دسترسی برای بیمه شدگان فراهم نماییم.

انتهای پیام/ی

پوشش ۶۲ درصدی بیمه سلامت در استان کرمان

برچسب ها: بیمه ، اخبارسلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار