آغاز سومین مرحله طرح حمایت غذایی در خراسان شمالی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از آغاز سومین مرحله طرح حمایت غذایی در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛  حسن نوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: در سال جاری سومین مرحله اجرای طرح حمایت غذایی برای افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی شامل مستمری‌بگیران و پشت‌نوبتی‌های مستمری سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) اجرا می‌شود.

وی افزود: سهمیه‌بندی خانوار‌های مشمول طرح بر اساس تعداد بعد خانوار می‌باشد و برای خانوار‌های یک، دو، سه، چهار، و پنج نفره به بالا به ترتیب مبلغ ۱۰۰، ۱۵۰، ۲۰۰، ۲۵۰ و ۳۰۰ هزار تومان تعیین‌شده است که نسبت به مرحله قبلی اجرای طرح در شهریورماه، ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

نوری گفت: مشمولین طرح می‌توانند با در دست داشتن کارت‌بانکی مرتبط با حساب یارانه به کلیه فروشگاه‌های ذی‌ربط که دارای مجوز توزیع سبد کالا از این اداره کل می‌باشند، مراجعه کنند و بدون پرداخت هیچ نوع کارمزدی، کالای مورد تقاضای خود را به ارزش تراکنش‌های انجام‌شده تحویل بگیرند.

گفتنی است: مشمولینی که به هر دلیلی کارت‌بانکی خود را تعویض کرده اند ضروری است با مراجعه به شعب بانک مربوطه، از طریق سامانه رفاهی (Ebank) اقدام کنند.

انتهای پیام / ب

طرح حمایت غذایی برای افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی در خراسان شمالی

برچسب ها: jتعاون ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.