گاز رسانی به ۳۰۰ روستای لرستان

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: طرح گازرسانی به ۳۰۰ روستای لرستان در دست اجرا است و تاپایان سال تعداد زیادی از این روستا‌ها از نعمت گاز بهره‌مند می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛غلامرضا لطفعلیان،مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: طرح گازرسانی به ۳۰۰ روستای لرستان در دست اجرا است و تاپایان سال تعداد زیادی از این روستاها از نعمت گاز بهره‌مند می‌شود.

غلامرضا لطفعلیان  با اشاره به بهره‌مندی مردم استان از نعمت گاز اظهار داشت: از مجموع ۲۵ شهر استان لرستان ۲۴ شهر از نعمت گاز برخوردار است.

وی بابیان اینکه ۹۹.۵ درصد جمعیت شهری و ۸۶ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز بهره‌مند است افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۴۴۰ کیلومتر شبکه گاز در سطح استان لرستان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال پنج هزار انشعاب (علمک) نصب‌شده و ۱۰ هزار اشتراک نیز پذیرش شده است عنوان کرد: تاکنون در استان لرستان بیش از هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر شبکه گاز اجرا و ۲۴۵ هزار انشعاب نیز نصب‌شده است.

وی بیان کرد: هم‌اکنون طرح گازرسانی به ۳۰۰ روستای استان لرستان در دست اجرا است و تاپایان سال تعداد زیادی از این روستا‌ها از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند و در راستای تکمیل طرح ها نیز مشکل اعتباری وجود ندارد.

انتهای پیام/ب

۳۰۰ روستای لرستان گازرسانی می‌شود

برچسب ها: شرکت گاز ، گاز رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.