آموزش بدنه کارشناسی اداره کل میراث فرهنگی با جدیت دنبال می شود

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: آموزش بدنه کارشناسی این مجموعه به منظور افزایش بهره‌وری با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امروز با اعلام این خبر افزود: آموزش بدنه کارشناسی اداره کل میراث فرهنگی در اولویت مباحث آموزشی خواهد بود.

وی گفت: آموزش کارشناسان می‌تواند منجر به خدمات‌رسانی بهتر به مراجعین و مردم در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در ادامه با اشاره به نقش انجمن‌های مردم‌نهاد تصریح کرد: با توجه به اهمیت ایجاد اشتغال در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری سمن‌ها می‌توانند در این دو حوزه فعالیت بیشتری داشته باشند.

فلاحی ادامه داد: در نظر داریم ایجاد اشتغال در این دو حوزه را بیشتر در بستر تجارت الکترونیک  دنبال کنیم تا از ظرفیت فعالان این حوزه نیز استفاده بهینه شود.

وی افزود: برندسازی نیز یکی از اهداف اصلی اداره کل است که در این زمینه نیز نقش انجمن‌های مردم نهاد باید به صورت ویژه تبیین شود.

انتهای پیام/ع

آموزش بدنه کارشناسی اداره کل میراث فرهنگی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.