خسارات و تلفات سنگین متجاوزان سعودی در جبهه‌های ساحل غربی یمن + فیلم

ستاد تبلیغات جنگ یمن فیلمی از خسارات و تلفات سنگین متجاوزان در جبهه‌های ساحل غربی یمن را پخش کرد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، ستاد تبلیغات جنگ یمن تصاویری از تجهیزات و خودرو‌های در حال سوختن نیرو‌های متجاوز در جبهه ساحل غربی پخش کرد. این خودرو‌ها و تجهیزات در حمله نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه‌های التحیتا و الفاز و... منهدم و به آتش کشیده شد.

گزارشگر المسیره در گزارشی همراه با پخش تصاویری از درگیری‌ها در جبهه ساحل غربی گفت: این تصاویر که ستاد تبلیغات جنگ تهیه کرده است واقعیت اوضاع متجاوزان را در این درگیری‌ها نشان می‌دهد. در این تصاویر لحظات حمله به مواضع مزدوران و انهدام مواضع و خودرو‌های آن‌ها دیده می‌شود. با انهدام هر یک از مواضع یا خودرو‌های متجاوزان در جبهه‌های جنگ، فریاد الله اکبر رزمندگان یمنی شنیده می‌شود.

در ادامه گزارش همراه با پخش تصاویری از خودرو‌های منهدم شده و از کار افتاده متجاوزان در الفازه و التحیتا که نیرو‌های یمنی با ریختن بنزین آنها را به آتش می‌کشند و فریاد الله اکبر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا سر می‌دهند، آمده است: این خودرو‌ها در پی عملیات نیرو‌های یمنی که طی آن خسارات و تلفات سنگینی به متجاوزان وارد شد، منهدم شدند. در این تصاویر همچنین برخی از تجهیزات به غنیمت گرفته شده از متجاوزان دیده می‌شود.

گزارشگر ادامه داد: نیرو‌های یمنی در جبهه الجبلیه نیز پس از آن که یک دستگاه خودروی متجاوزان را از کار انداختند، آن را به آتش کشیدند. به این ترتیب جبهه ساحل غربی به قبرستانی برای متجاوزان و مزدوران آن‌ها تبدیل شده است.


بیشتر بخوانید: اسارت مزدوران سودانی توسط رزمندگان یمنی + فیلم 


انتهای پیام/
 

نابودی مزدوران سعودی و اماراتی در یمن + فیلم

 
برچسب ها: دانلود فیلم ، یمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۱ آبان ۱۳۹۷
مرگ بر السعود واسرائیل
آخرین اخبار