کوهکن:

عباس آخوندی توان کار‌های اجرایی شهرداری تهران را ندارد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: آخوندی توان اجرایی ندارد و باید مانند همه افراد مسن، صرفا در اتاق‌های فکر مشاوره دهد.

عباس آخوندی توان کار‌های اجرایی شهرداری تهران را نداردبه گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن کوهکن عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ، با اشاره به اینکه قرار است روز سه‌شنبه (۲۲ آبان) شهردار جدید تهران انتخاب شود، اظهار داشت: شهردار تهران در وهله اول باید یک مدیر جهادی باشد، اما در سال گذشته دیدیم که شهردار سابق تهران نتوانست اقدام مناسبی پس از بارش شدید برف در این شهر انجام دهد و زندگی مردم فلج شد.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب قالیباف در شهرداری تهران، متذکر شد: تهران شهرداری داشت که حتی در ساعات بامدادی هم برای کار از خانه خارج می‌شد و در آن بازه زمانی که شهر خلوت بود، آخرین وضعیت پروژه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌داد و با قدرت و قوت امور محوله خود را به سرانجام رساند.


بیشتر بخوانید:"جدال جهنمی" اصلاح‌طلبان بر سر "صندلی بهشت"


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه همه کارکنان شهرداری باید افرادی کارآمد باشند، تصریح کرد: صرف اینکه شهردار مدیری جهادی باشد کافی نیست و باید دیگر پرسنل شهرداری هم افرادی کارآمد و توانمند باشند تا کیفیت کار شهرداری ارتقا یابد.

کوهکن با تاکید بر ضرورت فسادستیز بودن شهردار تهران، افزود: شهردار جهادی، فردی است که نمی‌تواند نسبت به فساد، رانت و زیاده‌طلبی بی‌تفاوت باشد و اگر چنین خصوصیتی در وی وجود نداشته باشد، شبکه‌های فساد، چون تار عنکبوت اطرافش را می‌گیرند و از عدم حساسیتش نسبت به فساد، سوء استفاده می‌کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در واکنش به احتمال انتخاب عباس آخوندی برای شهرداری تهران، گفت: جریان اصلاحات که در حال حاضر حاکم بر شورای شهر تهران است، در بسیاری از انتخابات برای جلب و جذب آرای جوانان، به نفع آنان شعار می‌دادند و باید در عمل هم به این سمت و سو بروند و از نیرو‌های جوان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه افرادی، چون آخوندی باید جهت مشاوره به اتاق فکر بروند چرا که توانی در صحنه‌های اجرایی ندارند، اظهار داشت: در همه جای دنیا از نیرو‌های مسن به عنوان مشاور استفاده می‌شود و در ایران هم باید بخش اجرایی را به افراد توانمند و جوان محول کرد، اما منعی ندارد که از مسئولان مسن به عنوان مشاور و در اتاق فکر‌ها استفاده شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار