حیرت مرد جوان از رویت دو یوفوی درخشان در آسمان! +فیلم

پرسه دو یوفوی درخشان در آسمان کالیفرنیا موجب حیرت مرد جوان شد.

حیرت مرد جوان از رویت دو یوفوی درخشان در آسمان! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است شناور بودن دو شی درخشان را در آسمان سن دیگو کالیفرنیای آمریکا  به تصویر می کشد. این ویدئو توسط مرد جوانی با نام " کریس ویلسون " تهیه شده است. کریس این ویدئو را در تاریخ 27 اکتبر تهیه کرده است. او در مورد این ویدئو گفت : " واقعا عجیب بود. این دو یوفو  (شی پرنده ناشناس) ناگهان در آسمان متوقف شدند و به نظر می رسید که روی زمین شناور مانده اند. "

این ویدئو توسط " Disclose Screen"، کانال معروف نظریه پردازی توطئه در یوتیوب منتشر شد و با نظریه پردازی هایی همراه بود.

همچنین برخی به این نکته اشاره کردند که یک پایگاه نظامی در نزدیکی محل رویت یوفو است. " نیل ایوان"، ادمین این کانال در کپشن این ویدئو نوشت : " واقعا چیز عجیبی است. من نمی توانم دقیقا بگویم که این دو شی درخشان چیست. اگر شی دوم در آنجا ظاهر نمی شد من حدس می زدم که این یک نور حاصل از شلیک از پایگاه نظامی بوده است. اما این چنین نیست واقعا!".

یکی از کاربران در کامنتی نوشت : " ناسا حتما خواهد گفت این یک بالون یا انعکاس نور در آسمان بوده است." گفتنی است؛  هنوز منبع این دو شی پرنده درخشان برای علاقمندان به یوفو مشخص نشده است.

انتهای پیام/

رویت دو یوفوی عجیب در آسمان آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سان
۱۲:۴۲ ۰۹ آذر ۱۳۹۷
ما کارمون تموووومهه
بای بای دنیا
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۲۷ ۲۲ آبان ۱۳۹۷
مثل شهاب میمونه تا شی پرنده
آخرین اخبار