ویدئوی عجیب تهیه شده توسط ستاره شناس آماتور از روی ماه! +فیلم

ویدئوی عجیب تهیه شده از روی ماه با نظریه پردازی برخی کاربران مبنی بر واقعی بودن فرازمینی ها و زندگی آنها در سمت دیگر ماه همراه بوده است.

مانور عجیب یفوی سیاه رنگ روی ماه! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است مانور سریع یک یوفو یا شی پرنده را روی ماه نشان می دهد. این ویدئو یک یوفوی سیاه رنگ کوچک در حال پرواز بر روی ماه را نشان می دهد. یک ستاره‌شناس آماتور که در حال رصد ماه بود این ویدئو را تهیه کرد.

در این ویدئو مشاهده می شود این شی به یک طرف ماه حرکت می کند اما ناگهان دوباره بر می گردد و مسیر خود را به سمت دیگر ماه تغییر می دهد. تاریخ دقیق تهیه ویدئو 25 اکتبر بوده است.

او که هویتش مشخص نشده است در مورد رویت یوفوی مشکوک روی ماه گفت : " این ویدئو واضح ترین ویدئویی است که یک یوفو را روی ماه به تصویر می کشد. این یوفو ابتدا به آرامی به سمت راست حرکت کرد و سپس مسیر خود را تغییر داد. "

ویدئوی مذکور ابتدا در کانال یوتیوب Moonshot23 منتشر شد اما فورا و پس از انتشار در یک کانال یوتیوب نظریه پردازی توطئه با نام Secureteam10 بینندگان زیادی را به خود جلب کرد. این ویدئو تاکنون بیش از 25000 بیننده داشته است.

انتشار ویدئو با واکنش متفاوت برخی کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت : " این شی نمی تواند یک ماهواره فضایی باشد. ماهواره های فضایی توانایی چنین مانوری را در فضا ندارند. " همچنین یکی دیگر از کاربران در کامنت دیگری نوشت : " این فیلم شگفت انگیز است. ما می دانیم که یوفوها واقعی هستند و موجودات فضایی در سمت دیگر ماه زندگی می کنند." همچنین کاربر دیگری نیز در کامنتی نوشت : " من آدم شکاکی نیستم اما به عنوان یک واقع گرا این شی واقعا شبیه به یک پرنده است."

انتهای پیام/

مانور عجیب یوفوی سیاه رنگ روی ماه!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سان
۱۲:۴۸ ۰۹ آذر ۱۳۹۷
واقعیه صد در صد چون ستاره شناس بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۴ آبان ۱۳۹۷
اینا رو به ترامپیا بگین که فکرذ میکنن از دماغ فیل افتادن و آخر علم و فنن
Saudi Arabia
غریبه
۱۱:۴۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۷
سفر به ماهشونم جلوه های هالیوودی اون زمان بود که الان خیلی ضایع س مخصوصن پرچم آمریکا که باد تکونش میده و کلی دلیل بر دروغ بودنش کافیه یه سرچ کوچیک کنین