اتمام حجت فرماندار خمین برای برخورد نامناسب با ارباب رجوع

فرماندار خمین گفت: هیچ گونه برخورد نامناسب با ارباب رجوع قابل پذیرش نیست.

اتمام حجت فرماندار خمین برای برخورد نامناسب با ارباب رجوع به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  طهرانی فرماندار شهرستان خمین در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: هیچ گونه برخورد نامناسب با ارباب رجوع قابل پذیرش نیست و با خاطیان برخورد می‌شود.

طهرانی افزود: مدیران و کارمندان ادارات نباید با برخورد نامناسب باعث نارضایتی و دلسردی مردم شوند.

وی همچنین با اشاره به همکاری مسئولان به ویژه بانک‌های عامل برای رفع مشکل بیکاری در شهرستان اضافه کرد: دولت با تخصیص اعتبارات در قالب تسهیلات به خصوص در بخش اشتغال روستایی و فراگیر در صدد رفع این مشکل و توسعه اشتغال است.

حجت الاسلام حسینی پورامام جمعه خمین هم در این جلسه گفت: خدمت به مردم در اسلام بسیار مورد تاکید واقع شده است و پیگیری نیازها، خواسته‌های به حق و راهنمایی ارباب رجوع باید رسالت مسئولان باشد.

حجت الاسلام حسینی پورافزود: فلسفه وجودی مسئولان اجرایی، خدمت به مردم است و خدمتگزاری به آحاد شهروندان توفیق بزرگی است که نصیب هر کسی نمی‌شود و در سایه همکاری و همدلی بین مردم و مسئولان اجرایی است که مسائل و مشکلات هر شهرستانی حل می‌شود.

جلسه شورای اداری با حضور مسئولین دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری خمین برگزار شد ودر پایان این جلسه به مناسبت هفته وقف از تعدادی از واقفین تجلیل شد.

انتهای پیام / ج

سخنان فرماندار خمین در باره برخورد نامناسب با ارباب رجوع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.