­عمار حکیم: با سیاست گرسنه نگه داشتن ملت‌ها مخالفیم

رئیس جریان حکمت ملی عراق اعلام کرد در دیدار بار سفیر اتحادیه اروپا در بغداد تاکید کرده است این کشور مخالف سیاست گرسنه نگه داشتن ملت‌هاست.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سید عمار حکیم، رئیس جریان حکمت ملی عراق، در صفحه شخصی خود در توئیتر خود نوشت در دیدار بار سفیر اتحادیه اروپا در بغداد تاکید کرده است این کشور  مخالف سیاست گرسنه نگه داشتن ملت‌هاست.

او در توییت خود نوشت: در دیدارمان با سفیر اتحادیه اروپا در بغداد تازه‌ترین تحولات سیاسی داخلی و جهان را بررسی کردیم. افزون بر این، تحولات مربوط به تشکیل دولت عراق را بررسی و بر اهمیت تسریع در روند تکمیل کابینه دولت تاکید کردیم. ما همچنین بر لزوم توجه به بخش خدمات و سهل‌انگاری نکردن درخصوص این مسئله حیاتی تاکید کردیم.

رئیس جریان حکمت ملی عراق در ادامه افزود: در خصوص مسائل مربوط به منطقه نیز بر نقش‌های مثبتی که عراق می‌تواند در تحقق ثبات در منطقه داشته باشد و نیز لزوم فاصله گرفتن آن از محور‌های منطقه‌ای و جهانی تاکید کردیم. علاوه بر این، بار دیگر بر موضع ثابت و مخالفتمان با سیاست گرسنه نگه داشتن ملت‌ها تاکید کردیم. ما از کشور‌های عضو اتحادیه اروپا خواستیم از عراق حمایت و به بازسازی این کشور به ویژه شهر‌های آزاد شده کمک کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عراق ، اتحادیه اروپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار