سردار غیب پرور:

دومینوی اضمحلال آمریکا شروع شده / آمریکا ببر کاغذی با هیمنه پوشالی است

رییس سازمان بسیج مستضعین گفت: باید باور کنیم دومینوی اضمحلال آمریکا آغاز شده است و آینده جهان متعلق به این کشور نخواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعین در اجلاسیه زنان کنگره سه هزار شهید استان قزوین تاکید کرد: امروز به یمن بیداری مردم مطنقه و بلاد اسلامی آمریکایی‌ها مداوم شکست می‌خوردند و باید باور کرد که دومینوی اضمحلال این کشور آغاز شده است.

وی گفت: آینده جهان متعلق به آمریکا نیست بلکه متعلق به مسلمانان، اسلام و کسانی است که سال‌های سال در مکتب رسول گرامی اسلام تلمذ کرده اند و به عنوان امت محمد (ص) امروز به دفاع از انقلاب می‌پردازند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: آمریکا ببر کاغذی است که فقط هیمنه پوشالی دارد و عربده کشیده و ملت‌های دنیا را به خاک و خون می‌کشد، ولی چه بخواهند و چه نخواهند دوران بیداری آزادگان جهان به ویژه مسلمین فرا رسیده است.

سردار غیب پرور تاکید کرد: رژیم آل سعود هیچ تفاوتی با رژیم صهیونیستی ندارد و هر دو اهرم‌های آمریکا در منطقه هستند.

سردار غیب پرور با اشاره به مشکلات و فشار‌های اقتصادی در کشور، خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی گفت: شما توقع دارید ما دین و آبرویمان را معامله کنیم بر سر اینکه گوشت، نخود و لوبیا گران یا ارزان می‌شود؛ البته ما دلخور هستیم که چرا باید کشور ثروتمندی دچار چنین آسیب‌هایی شود، ولی بخشی از این مشکلات متوجه دشمنان است و بخشی دیگر به مدیریت‌ها باز میگردد.

وی افزود: دشمنان اسلام در رأس آن‌ها آمریکا کور خوانده است، ما غمگین و سست نمی‌شویم و اهل معامله دین با دنیا نیستیم، زیرا مردم ما به برکت این انقلاب در جایگاه بلندی هستند و در بیرون از مرز‌های این مملکت، انوار انقلاب اسلامی تابناک‌تر از درون کشور است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: ملت ایران در جایگاهی است که مایه غبطه دیگران است البته ماندن در این جایگاه شرط دارد و شرط آن این است که به دین خدا، انقلاب، راه شهدا و هدف بلندی که داریم، مومن باقی بمانیم.

سردار غیب پرور گفت: هشت سال دفاع مقدس با همه عظمتی که دارد؛ یک مینیاتور از عاشورای سال ۶۱ هجری است.

وی افزود: تاریخ اسلام، یک اویس قرنی دارد که به او می‌نازد، اما بسیاری از شهدای ما حتی یکبار امام را ندیدند، در حالیکه لحظه لحظه عمرشان با امام گره خورده بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: شهیدان ما بی‌ادعا برای اعتلای اسلام قیام کردند، امام بزرگوار ما، لب‌های مبارکش حرکت می‌کرد و بفرمان ایشان فوج فوج جوانان به جبهه‌ها می‌آمدند.

سردار غیب پرور بیان کرد: قیمت این همه فداکاری شهید، ماندن در خط انقلاب اسلامی است و ما شما چیز دیگری نمی‌خواهیم.

وی همچنین بااشاره به فداکاری رزمندگان قزوین گفت: فرزندان قزوین در بیشتر عملیات‌ها از کربلای ۵، فاو، غرب و جنوب حضور داشتند.

انتهای پیام/

اجلاسیه زنان کنگره سه هزار شهید استان قزوین

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار