رئیس تعزیرات حکومتی خاش خبرداد؛

قاچاقچی سوخت در خاش زمین‌گیر شد

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان خاش از کشف ۴ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت گاز قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: قاچاقچی به میزان ۱۳۲ میلیون و۴۳۹ هزار ریال در حق دولت محکوم شد.

قاچاقچی سوخت در خاش زمین‌گیر شداحمد آرمین رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان خاش در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: مامورین نیروی انتظامی شهرستان به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک شدند که پس از توقیف خودرو، در بازرسی به عمل آمده مقدار ۴ هزار و۵۰۰ لیتر نفت گاز کشف کردند.

وی بیان کرد: در همین راستا شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز پس از توقیف خودرو و دستگیری متهم، رسیدگی به پرونده را آغاز کرد.

به گفته رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان خاش به دلیل اقرار متهم و نحوه کشف کالا، تخلف توسط شعبه وارد دانسته شد و قاچاقچی علاوه بر ضبط سوخت‌های مکشوفه به میزان ۱۳۲ میلیون و ۴۳۹ هزار ریال در حق دولت محکوم شد.

این مسئول در پایان نبود اشتغال پایدار و کمتر توسعه یافتگی منطقه را عاملی مبنی بر گسترش شغل‌های کاذب دانست و افزود: در این راستا نیازمند توجه مسئولین به جوانان استان با ایجاد اشتغال آن هم به دلیل امرار معاش و کسب درآمد هستیم.

انتهای پیام/پ

کشف انبار کالای قاچاق در خاش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار