خلیفه: رئیس کمیته داوران نباید در تصمیم داور وسط اثر بگذارد

سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد گفت: داور وسط باید درباره کارت اعتراض مربی تصمیم گیری کند و رئیس کمیته داوران نباید روی این رای اثر بگذارد.

خلیفه: نباید رئیس کمیته داوران در تصمیم داور وسط اثر بگذاردسید نعمت خلیفه سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: مسابقات لیگ در سطح بالایی برگزار می‌شود تیم ما خیلی به داوری اعتراض نداشت. اشتباهات داوری در رقابت‌ها مسئله اجتناب ناپذیری است و با توجه به اینکه شرایط و فشار روانی زیاد است، اختلاف سلیقه در بخش قضاوت ایجاد می شود.

او ادامه داد: طبق قانون هر سرمربی اجازه دارد از کارت برای اعتراض استفاده کند و تست هوگو را تقاضا کند و در این زمینه داور وسط تصمیم می‌گیرد که این کار انجام شود یا خیر. اما حافظ مهدوی رئیس کمیته داوران در یکی از درخواست هایی که من انجام دادم اعلام کردند که مبارزه را ادامه دهید و من به او اعتراض کردم که نباید روی تصمیم داور وسط اثر بگذارد.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد گفت: هر سرمربی برای اینکه بتواند زمانی را برای ریکاوری بازیکنش ایجاد کند سیاست خاص خودش را دارد و من هم از راه قانونی تست هوگو را تقاضا کردم تا ورزشکار ما در این فاصله ریکاوری شود و این کار را هر سرمربی می‌تواند انجام دهد و این مشکل خاصی ندارد.

خلیفه درباره بحث داوری که در دیدار تیم شهرداری و دانشگاه آزاد در هفته گذشته لیگ رخ داد افزود: در دیدار تیم ما مقابل شهرداری ورامین حضور نداشتم و نمی‌توانم درباره داوری و اتفاقاتی که رخ داد صحبت کنم. تیم شهرداری رقیب دیرینه دانشگاه است و همیشه این دو برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر رقابت کردند. با توجه به اینکه من همراه تیم اعزامی در گرنداسلم حضور داشتم قرار بود دیدار ما به زمان دیگری موکول شود، اما این اتفاق رخ نداد و شرایط تیم ما به گونه‌ای بود که نتیجه را واگذار کردیم.

سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد عنوان کرد: در دور برگشت لیگ با تمام توان تلاش می‌کنیم تا قهرمان شویم. تیم ما برای کسب بهترین نتیجه در دور برگشت لیگ حاضر می شود. همچنین در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا تلاش می‌کنیم از سد تیم‌های مختلف عبور کنیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم و بار دیگر قهرمان این رقابت ها شویم.


بیشتر بخوانید:

تیم تکواندو شهرداری ورامین قهرمان نیم فصل لیگ برتر شد

اعتراضات شدید سرمربی تیم دانشگاه آزاد به داوری لیگ برتر / انصراف عاشورزاده از دیدار برابر تیم شهرداری

بازگشت مهدی خدابخشی به مسابقات تکواندو


انتهای پیام/

اظهارات خلیفه درباره لیگ برتر تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار