اسدپور: آسیایی‌ها حریف ما در رقابت‌های جهانی پومسه هستند/نتایج به سلیقه داوران بستگی دارد

سرمربی تیم ملی پومسه کشورمان گفت: آسیایی‌ها حریفان ما در رقابت‌های جهانی هستند چرا که تیم‌های اروپایی از ورزشکاران کره‌ای استفاده می‌کنند.

اسدپور: آسیایی‌ها حریفان ما در رقابت‌های جهانی هستند/نتایج پومسه به سلیقه داوران بستگی داردفاطمه اسدپور سرمربی تیم ملی پومسه بانوان کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره حضور تیم ملی در رقابت‌های جهانی بیان کرد: تیم ملی پومسه از شرایط خوبی برخوردار است و ملی پوشان ما از نظر فنی بسیار آماده و با انگیزه هستند. از ۷ مهرماه تاکنون تیم در اردو‌های منسجم حضور داشت تا تکواندوکاران برای رقابت‌های جهانی به بالاترین سطح آمادگی برسند.

پومسه رشته ورزشی آسیایی است

او ادامه داد: پومسه رشته‌ای ورزشی آسیایی است و با توجه به اینکه تیم‌های اروپایی هم از ورزشکاران کره‌ای در این رقابت‌ها بهره می‌برند در نتیجه حریفان اصلی ما در این مسابقات هم پومسه کاران آسیایی هستند.

اسدپور افزود: اگر ملی پوشان ما در روز مسابقه تمرکز کافی را داشته باشند و با آمادگی که در اردو‌ها حضور داشتند روی شیاپ چانگ رقابت کنند به طور حتم می‌توانند از سد حریفان خود عبور کنند.

نتایج پومسه به سلیقه داوران بستگی دارد

سرمربی تیم ملی پومسه عنوان کرد: کار سختی را در این دوره از رقابت‌های جهانی در پیش داریم چرا که مسابقات در هر مرحله به صورت تک حذفی برگزار می‌شود و از طرفی هم در پومسه امتیازدهی داوران بر اساس سلیقه است و نزدیک به ۶۰ درصد نتیجه مسابقه به رای داوران بر می‌گردد.

تیم ایران در بخش استاندارد از شانس بیشتری برخوردار است

اسدپور بیان کرد: این دوره از رقابت‌ها در بخش‌های انفرادی ابداعی و استاندارد، تیمی ابداعی ۲ نفره و تیمی استاندارد ۲ و ۳ نفره برگزار می‌شود که تیم ما در بخش استاندارد از شانس بیشتری برای پیروزی برخوردار است و در این قسمت ملی پوشان ما می‌توانند بر حریفان خود غلبه کنند.


بیشتر بخوانید: پومسه‌رو‌های جوان آماده افتخارآفرینی در میدان جهانی

ریزش دومینو وار در تکواندوی باشگاهی ایران

فقر قراردادی در تکواندو/ عرق‌هایی که ارزان روی شیاپچانگ می‌چکد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار