شهدای ما افتخار اسلام اند

امام جمعه شهر ایلام گفت:شهدا افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

شهدای ما افتخار اسلام اند

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام: حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در مراسم تجلیل از خانواده شهدای پاسدار گفت: شهدای ما افتخار اسلام اند، همان اندازه که آلام روحی خانواده شهدا بالا است, تاثیر خون شهدا در دفاع از آرمان ها نیز بالا است.

امام جمعه شهر ایلام خطاب به مسئولین بیان داشت: کاش همه مسئولین در این جلسه حضور داشتند و سوز دل فرزند خردسال شهید را میدیدند.

وی ادامه داد: خداوند مجاهدین در راهش که همچون بنیان مرصوصی با دشمن میجنگند را دوست دارد؛ پاسداران ما مشمول این آیه هستند که خداوند آنان را دوست داشت و در میان این افراد برخی گلچین و شهید شدند.

وی ادامه داد: در این برهه بود که مقداری غنیمت دست مومنین افتاد و همسران پیامبر نیز درخواست داشتند از آن غنائم بهره ببرند, اما طبق آیات, ام المومنین بودن آنها مانع از این موضوع شد.

کریمی تبار با اشاره به آیات قرآن تصریح کرد: قرآن خطاب به زنان پیامبر میگوید شما مادران مسلمین هستید و این افراد که در جایگاه ام المومنین قرار میگیرند مسئولیت های خاصی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام خاطر نشان کرد:  قرآن می گوید اگر دنیا را میخواهید به شما داده می شود اما اگر خدا را بخواهید پاداشی اخروی و بسیار بزرگ نصیبتان خواهد شد  لذا نمیگویم خانواده شهدا از امتیازات برخوردار نباشند اما اگر بنا بود دنیا را داشته باشیم یا خدا را, قرآن می فرماید مختارید ولی اگر چناچه به سمت خدا آمدید خداوند پاداشی بزرگ برایتان آماده ساخته است.

کریمی تبار در پایان بیان کرد: وقتی رییس جمهور امریکا اعلام میکند در خاورمیانه 7 هزار میلیارد دلار هزینه کردیم و چیزی حصول نکردیم یعنی خون شهدای ما ثمر داده است.

 

انتهای پیام/ع

صحبت های امام جمعه ایلام در مراسم تجلیل از خانواده شهدای پاسدار

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.