نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی:

اختصاص 10 هزار میلیارد ریال برای تجهیز و نوسازی مدارس در کشور

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: 10 هزار میلیارد ریال برای تجهیز و نوسازی مدارس در کشور اختصاص یافته است.

اختصاص 10 هزار میلیارد ریال برای تجهیز و نوسازی مدارس درکشور

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد فیضی، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح مدرسه 6 کلاسه زنده یاد خانم پناهی در اردبیل اظهار داشت: 10 هزار میلیارد ریال برای تجهیز و نوسازی مدارس در کشور اختصاص یافته است که سهم استان اردبیل از این اعتبار بیش از 20 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه مجلس با جدیدت پیگیر نوسازی و تجهیز مدارس است افزود: در این زمینه اعتبارات بسیار خوبی اختصاص یافته که می تواند دغدغه و نگرانی های موجود در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس را برطرف کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از اجرای طرح ویژه در مدارس خبر داد و افزود: در مدارسی که مصرف آب، برق و گاز مدیریت شود این مدارس از پرداخت قبوض معاف می شوند.

فیضی تصریح کرد: برادران زارعی خیران بسیار بزرگی هستند که ما قدردان این عزیزان هستیم که با احداث مدرسه گام بزرگی در توسعه فضای علمی و آموزشی در استان اردبیل برداشته اند.

انتهای پیام/ح

20 میلیارد تومان سهم اردبیل از اعتبارات تجهیز و نوسازی مدارس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.