خبرنگار پرس تی وی:

هدف انقلاب ایران ایستادگی در برابر ظلم است

خبرنگار پرس تی وی گفت: هدف انقلاب ایران همان هدف قیام امام حسین (ع) یعنی ایستادن علیه ظلم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،خانم مرضیه هاشمی خبرنگار شیعه آمریکایی شبکه پرس تی وی امروز در جمع طلاب غیرایرانی مدرسه علمیه نرجس (ع) مشهد گفت: در یک خانواده مسیحی در کشور آمریکا بزرگ شده ام و دوسال پس از انقلاب اسلامی، در مورد آن مطالعه کردم و شیعه شدم و هم اکنون که چهلمین سالگرد انقلاب است آن را مایه افتخار می‌دانم، زیرا گفته شده بود این انقلاب حتی یک سال هم دوام نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: اکنون جنگ رسانه‌ای شدت یافته است تا آنجا که چندین شبکه فارسی زبان تاسیس کرده اند تا عقاید خود را به مردم تحمیل کنند و متاسفانه بسیاری از مردم هم سریعا حرف‌های بی اساس آن‌ها را می‌پذیرند، ایران چهل سال قبل در آمریکا چنین مطرح نبود، اما اکنون روزی نیست که این کشور مطرح نباشد و این نشان دهنده میزان اهمیت آن است.

خبرنگار پرس تی وی گفت: خون شهدا باعث امنیت وعزت ملی شده است، اگر شهدای مدافع حرم در سوریه نمی‌بودند اکنون داعش به ایران هم نفوذ می‌کرد، یکی از کارشناسان آمریکایی بیان کرده بود که کاش ما هم یک رئیس جمهور دلسوز مانند رهبر ایران داشتیم.

هاشمی افزود: برای پابرجایی دین مردم ایران هزینه‌های زیادی پرداخته اند که ارزشمندترین آن‌ها خون شهداست، این انقلاب ضد خشونت و تروریسم و ظلم است چنان که شاهدیم در یمن ۱۳ هزار نفر بی گناه کشته شدند و هیچکس در دنیا صدایش در نمی‌آید، لذا اگر کسی واقعا می‌خواهد آزاد باشد انقلاب ایران را انتخاب کرده و به آن پایبند می‌ماند.

وی خطاب به طلاب غیرایرانی اظهار داشت: وقتی شما به کشور‌های خود برگشتید اگر رفتار و اخلاق شما خوب باشد مردم را جذب خواهید کرد.،رهبر ما می‌گویند ما اکنون اول راه هستیم که حکومت اسلامی است، اما امر مهم رسیدن به تمدّن اسلام است که در آینده  به آن خواهیم رسید.

انتهای پیام//آ. ح


رسیدن به تمدن اسلامی امری مهم است

برچسب ها: رسانه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.