بازیکنان مطرح تیم ملی فوتبال ایران از دیدگاه رسانه توباگویی

رسانه newsday با انتشار گزارشی از آمادگی تیم ملی فوتبال ترینیداد و توباگو برای دیدار با ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی فوتبال ایران که درحال آماده شدن برای حضوری پرقدرت در جام ملت های آسیا 2019 امارات است، در اردوی آبان ماه 2 دیدار تدارکاتی با تیم های ترینیداد و توباگو و ونزوئلا برگزار خواهد کرد و سپس در ماه های بعدی به مصاف قطر و به احتمال زیاد چین و قطر می روند. 

بازی با شاگردان دنیس لارنس، پنج شنبه 24 آبان در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و بر همین اساس، سایت اخبار ترینیداد و توباگو ( NEWSDAY ) با انتشار گزارشی نوشت: تیم ملی فوتبال ترینیداد و توباگو در یک دیداری سخت، پنج شنبه به مصاف ایران می رود و اعضای تیم نیز که چند روز پیش به ایران رسیدند، تمریناتی را برگزار و برای تقابل با شاگردان کی روش آماده می شوند. 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری این بازی و ونزوئلا، 24 بازیکن را دعوت کرده که نام کریم انصاری فرد مهاجم باشگاه ناتینگهام فارست، مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی ایران، کاوه رضایی مهاجم باشگاه کلوب بروژ بلژیک و سردار آزمون بازیکن تیم روبین کازان روسیه در بین این اسامی دیده می شود. 

تیم ملی توباگو پس از حضور در ایران تا پیش از بازی، چند جلسه تمرینی برگزار خواهد کرد و پس از بازی با شاگردان کی روش، راهی کشورشان خواهند شد.

گفتنی است، دیدار تدارکاتی تیم های ملی ایران و ترینیداد و توباگو، پنج شنبه 24 آبان و از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.


بیشتر بخوانید:

چرا بازیکنان تیم ملی فوتبال بی خیال فضای مجازی شدند؟

زمان تمرین تیم ملی فوتبال مشخص شد

تاج: از سازمان لیگ خواستم تا با باشگاه پرسپولیس همکاری کند


انتهای پیام/

انصاری فرد و آزمون در میان بازیکنان مطرح ایران مقابل توباگو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.