پیوستن حامیان نیکوکار به طرح اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی

هزار و ۲۱۰ نیکوکار در ماه‌های محرم و صفر به منظور همکاری با طرح اکرام ایتام و محسنین، کمک به هزینه‌های فرزندان مشمول این طرح‌ها را متعهد شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حسن اسلامی رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی گفت: فرزندان یتیم به علت فوت پدر و محسنین به علت ناتوانی پدر و یا عدم حضور سرپرست مرد در کنار خانواده از کمیته امداد خدمات دریافت می‌کنند که این خدمات مشمول فرزندان زیر ۱۸ سال می‌شود.

وی در ارتباط با اینکه در دو ماه محرم و صفر هزار و ۲۱۰ نیکوکار به‌منظور حمایت از فرزندان یتیم و محسنین به مجموعه بزرگ نیکوکاران کمیته امداد خراسان رضوی پیوستند افزود: هفتصد و ۵۶ نفر در طرح اکرام و چهارصد و ۳۴ نفر در طرح محسنین و ۲۰ نفر در هر دو طرح با ما همکاری دارند.

اسلامی ادامه داد: این نیکوکاران حمایت از دو هزار و ۴۰۹ فرزند یتیم و محسنین را متعهد شدند که هزار و ۳۴۵ نفر آن‌ها پسر و هزار و ۶۴ نفر آن‌ها را دختران هستند.

رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی در مورد اینکه حامی یابی در این طرح در دو ماه محرم و صفر از طریق پایگاه‌های کمیته امداد در سطح استان مانند مراکز نیکوکاری، دفاتر کمیته امداد و اطراف حرم مطهر صورت گرفته است افزود: تعهد مالی نیکوکاران برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین ماهانه ۵۰ هزار تومان تعیین‌شده است و خیران پس از مدت مشخص در استمرار پرداخت می‌توانند به دیدار فرزند معنوی خود بروند و علاوه بر کمک‌های نقدی ماهیانه، نسبت به رفع مشکلات خانواده یتیم تحت سرپرستی اقدام کنند.
 
وی تصریح کرد:نیکوکاران می‌توانند خانواده‌های یتیم و محسنین را در حل مشکلاتی مانند تأمین مسکن مناسب، بیماری سرپرست یا اعضای خانواده، امور تحصیل، ازدواج و اهدای کمک‌هزینه مربوط به آن حمایت کنند.

اسلامی ادامه داد: این اداره اکنون ۱۱ هزار و ۲۹۹ فرزند یتیم و ۹ هزار و ۹۲۴ فرزند محسنین را تحت حمایت دارد که به آن‌ها خدمات ارائه می‌دهد.

انتهای پیام// ا. آ
 

چهارصد و پنجاه نفر از طرح محسنین فاقد حمایت نیکوکاران

برچسب ها: کمیته امداد ، محسنین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.