رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان؛

محسن نژاد و حیدری به نیمه نهایی رسیدند/اسدی حذف شد

مهدی محسن نژاد و علی اکبر حیدری به دیدار نیمه نهایی پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان در رومانی رسیدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان از ظهر امروز (سه شنبه) در شهر بخارست کشور رومانی آغاز شد که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر همین اساس در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل مصاف هلاری ماگیسالو از استونی با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد.وی در دور بعد نیز با نتیجه 8 بر صفر مقابل رضوان آرناوت از رومانی را مغلوب کرد و به نیمه نهایی رسید.

در وزن 67 کیلوگرم،حسین اسدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل سرهی کوزوب از اوکراین با نتیجه 10 بر 2 مغلوب شد و با توجه به شکست حریف اوکراینی در دور بعد،اسدی حذف شد.

در وزن 72 کیلوگرم علی ارسلان در دور اول مقابل راماز زوئیدزه قهرمان زیر 23 سال اروپا از گرجستان با نتیجه 12 بر 4 شکست خورد و باید منتظر راه یابی این کشتی گیر به دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند برای کسب مدال برنز به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد.

در وزن 82 کیلوگرم مهدی ابراهیمی در دور اول با نتیجه 9 بر 4 داوید لوسونزی از مجارستان را مغلوب کرد وی در دور بعد نیز مقابل برهان آکبوداک دارنده مدال طلای زیر 23 سال جهان از ترکیه با نتیجه 2 بر 2 به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. ابراهیمی در این مرحله مقابل نیکو اوجوج از رومانی ضربه فنی شد تا در صورت راهیابی  فرنگی کار رومانی به دیدار فینال شانس خود را در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

در وزن 97 کیلوگرم علی اکبر حیدری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 2 بر یک مجیا کاستلو از هندوراس را از پیش رو برداشت. وی در مرحله بعد با نتیجه 5 بر 4  مقابل یوتا نارا از ژاپن پیروز شد و به نیمه نهایی رسید.

گفتنی است در پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان میثم دلخانی در وزن 63 کیلوگرم و علی اکبر یوسفی در وزن 130 کیلوگرم در دیدار رده بندی رسیدند و رضا خدری،سید محمد چوبچیان و مهدی فلاح در اوزان 55، 77 و 87 کیلوگرم حذف شدند.

دیدارهای رده بندی و فینال پنج وزن نخست امشب (سه شنبه) برگزار می شود.


بیشتر بخوانید:

محسن نژاد،ابراهیمی و حیدری در یک چهارم نهایی/اسدی و ارسلان مغلوب شدند

2 شانس مدال برنز برای ایران در 5 وزن نخست کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان

مشتاقی:شورای فنی همیشه پای کار بوده/لطفاَ خود زنی نکنیم!


انتهای پیام/

2 فرنگی کار ایران در نیمه نهایی رقابت های کشتی زیر 23 سال جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار