پیامک‌های دریافتی 97/08/23

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و سوم آبان ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

0685...0916: لطفاً در مورد قوانین جدید تایید آسانسور ها، فرهنگ استفاده و حوادث ناشی از آنها گزارش درست و حسابی تهیه فرمایید تا ملت کمتر شاهد حوادث دلخراش باشند. ممنون

 

9901...0916: سوژه قیمت درج شده در سایت شرکت لاستیک بارز و قیمتی که نمایندگی های این شرکت به مردم می دهند را لطفا پیگیری کنید.

 

6785...0915: من در تیر ماه ۹۶ پژو ۲۰۰۸ ثبت نام کردم و تحویل اسفند ۹۶ بود ولی با وجود ۸ ماه تاخیر نه جواب درست می دهند نه موعد تحویل را مشخص می کنند. این در صورتی است که به خاطر این موضوع یک مزدا داشتم فروختم و حالا مزدا ۲.۵ برابر شده است و من سرم بی کلاه مانده. ممنون میشم پیگیری کنید.

 

8457...0938: در یکی از شعب بانک ملی از خودپرداز پول برداشت کردم نصف پولم را فقط به من داد و به بانک مراجعه کردم بعد از کلی رسید و مدرک گفتند امکان ندارد به نظرمسئولین چکار باید کرد. با تشکر فرزین فر

 

1338...0919: لطفا پیگیر پاداش بازنشستگان۹۷ آموزش و پرورش باشید با این وضع تورم این حق قانونی این گروه زحمتکش با حداقل حقوق هست یعنی باید حتما تجمع صورت بگیره که حقمون را بدهند.

 

1643...0937: من یک بیمار سرطانی هستم که به دلیل درمان قادر به کار کردن نیستم و از بیمه تامین اجتماعی حقوق دریافت می کنم تا شش ماه قبل حقوق مرا بین اول تا پنجم بحساب من می ریختند ولی الان در این شرایط بد اقتصادی که باید کمک مردم باشند حقوق افرادی مثل من را بین بیست پنجم تا سی ام می ریزند یعنی یک ماه تاخیر مگر دزدی فقط از دیوار مردم بالا رفتن هست لطفا شما پیگری کنید.

 

1448...0911: مردم روستا ازگرسنگی رنج عذاب می کشند. شما را  به خدا قسم می دهم یک کاری بکنید داریم از بیکاری و گشنگی می میریم با اینکه در روستای ما معدن زغال سنگ داریم ولی همش پارتی می خواهند و خانواده شهیدم که هستیم بازم کاری نمی کنند.

 

8329...0918:  چرا به من که سرپرست خانواده هستم سبد کالا تعلق نمی گیرد. فکری به حال ماکنید گرسنه ایم.

 

7034...0912: من فرهنگی هستم و مهر باز نشسته شدم. با توجه به آشفتگی شرایط اقتصادی، حق و انتظار ماست که پاداش بازنشستگی را هر چه زودتر دریافت کنیم نه چند سال بعد و به صورت اقساط. لطفا منعکس کنید.

 

 
برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار