برگزاری شورای آموزش و پرورش باغملک

هشتمین شورای آموزش و پرورش و شورای پشتیبانی سواد آموزی باغملک برگزار شد.

مختار نیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بیش از 700 بسته کمک تحصیلی که همه نیازمندی های لوازم التحریر دانش آموزان را شامل می شد در مهرماه امسال بین دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار توزیع شد و همچنین بخشداری مرکزی نیز با هماهنگی آموزش و پرورش اقدام به توزیع اقلام کمک تحصیلی نمود.

 وی افزود: خیرین در قلعه تل علاوه بر کمک های آموزشی، نسبت به تهیه پوشاک دانش آموزان نیازمند، فعالیت های خوبی را صورت دادند که امیدوارم این کمک ها مستمر و در طول سال تحصیلی ادامه پیداکند.

نیک مقام عنوان کرد: طی جلساتی که با فرماندهی سپاه ناحیه باغملک و بسیج دانش آموزی صورت گرفت مقدمات اجرای اردوهای راهیان نور تدارک دیده شد و مقرر گردید در جلسات آینده زمینه حضور مطلوب دانش آموزان در مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس فراهم گردد.

مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: افتتاحیه المپیادهای درون مدرسه ای ورزشی به جهت حفظ حرمت  ایام اربعین حسینی و ماه صفر به تعویق افتاد اما در حال حاضر این المپیاد ها در مدارس شهرستان یکی پس از دیگری در حال برگزاری است و مرحله نهایی آن به صورت متمرکز در یکی از آموزشگاه ها برگزار خواهد شد.

نیک مقام همچنین  به آمار ثبت نامی بی سوادان در باغملک اشاره کرد و افزود: 850 سهمیه ثبت نام در دوره های سواد آموزی به باغملک اختصاص داده شد که تا پایان دی ماه فرصت نام نویسی وجود دارد و تا کنون 450 نفر در این دوره ها ثبت نام کرده اند .

وی ضمن تشکر از اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی باغملک که در جهت شناسایی افراد بی سواد با آموزش و پرورش همکاری کردند بیان داشت: با توجه به حضور خانه های بهداشت در روستا ها و مراکز درمانی سطح شهر از شبکه بهداشت و در مان باغملک انتظار داریم تا ضمن شناسایی افراد بی سواد آن ها را معرفی کرده تا در کلاس های سوادآموزی ثبت نام شوند.

مدیر آموزش و پرورش باغملک  در پایان از شهرداری باغملک خواست تا ضمن واریز وجوه 5 درصد مالیات بر ساخت و سازشهر ها ، آموزش و پرورش را در جهت رفع نیازمندی های دانش آموزان یاری کنند.

انتهای پیام/م

شورای پشتیبانی سوادآموزی باغملک تشکیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.