بازی با مرگ چند جوان در خیابان! +فیلم

چند جوان روسی با استفاده از یک ماکت اتوبوس دست به اقدامی خطرناک بر روی پل یکی از بزرگراه های این کشور زدند.

بازی با مرگ چند جوان خام در خیابان! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند جوان خام روسی در اقدامی عجیب و کاملا مضحک جان خود برای عبور از یک پل روگذر مخصوص وسایل نقلیه به خطر انداختند. این چهار جوان با قرار گرفتن در ماکت یک اتوبوس قصد داشتند از روی این پل بگذرند که توسط یکی از ماموران متوقف و بازگردانده شدند.

در ویدئویی که در یوتیوب منتشر شده است این جوانان خام را در حالی که در داخل ماکت اتوبوس قرار دارند و در وسط جاده وانمود می کنند یک اتوبوس در حال حرکت است نشان می دهد. بنا به گزارش یکی از رسانه های محلی روسیه این اتفاق عجیب روز دوشنبه و بر روی پل " زولوتوی" در شهر ولادیوستوک رخ داد.

بنا به این گزارش این پل که به پل طلایی مشهور است از سال 2015 بر روی عابران پیاده بسته شده بود. این چهار جوان قصد داشتند در پوشش یک اتوبوس غیرواقعی این قانون را دور زده و از روی پل عبور کنند. اما ظاهرا نقشه آنها برای رد شدن از پل عملی نشد و آنها توسط یک مامور شناسایی شدند. در ویدئوی منتشر شده این مامور آنها را مجبور به بازگشت می کند و سپس در پشت سر آنها تا ترک کامل پل حرکت می کند.

یکی از رانندگان زن این ویدئو را با کمک دوربین تلفن همراهش تهیه کرد. این ویدئو بلافاصله پس از انتشار تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه های اجتماعی شد و با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنت مثبتی نوشت : " بهترین ویدئویی بود که امروز در اینترنت دیدم. عابران پیاده حق عبور از پل طلایی را ندارند و این چهار جوان تلاش کردند تا با یک ترفند از روی آن عبور کنند که موفق نشدند."

انتهای پیام/

ترفند عجیب چهار جوان روس برای دور زدن یک قانون!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار