اکبر رنجبرزاده در توییتر در رابطه با بیانیه‌ی AFC درباره بازنشستگی رئیس فدراسیون فوتبال، نوشت: «شایسته است آن فرد با احترام به قانون کشور، استعفا دهد تا دلسوزی خود برای ورزش کشور را ثابت کند.»

شایسته است رئیس فدراسیون فوتبال استعفا دهدبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها و فشار به بازنشسته‌های فدراسیون فوتبال ایران؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا رسماً فدراسیون فوتبال ایران را تهدید کرد که استقلال خود را برای جلوگیری از مجازات حفظ کند. این قانون برای باز شدن فضا برای جوانان و ایجاد اتمسفر جدیدی در ادارات و سازمان‌ها تصیوب شده بود و طبق این قانون تمام ارگان هایی که حتی اندکی بودجه دولتی دریافت می‌کنند، نباید از بازنشستگان استفاده کنند و ورزش هم تابعی از آن است.

اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی در حساب توییتر ی خود درباره بازنشستگی رئیس فدراسیون فوتبال، از مهدی تاج خواست تا خودش از این سمت کناره‌گیری کند.

رنجبرزاده در توییتر نوشت:

کلیه رؤسای فدراسیون های ورزشی به سبب بودجه دولتی، مشمول #قانون_منع_بکارگیری_بازنشستگان هستند اگر مجامع بین المللی به دلیل دخالت بیرونی مخالف عزل رییس فدراسیونی هستند که البته صحیح نیست، شایسته است آن فرد با احترام به قانون کشور، استعفا دهد تا دلسوزی خود برای ورزش کشور را ثابت کند.

شایسته است رئیس فدراسیون فوتبال استعفا دهد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۲:۴۳ ۲۳ آبان ۱۳۹۷
چرا بازنشسته ها از قدرت کنار نمی روند تا بگذارند جوانان متخصص با فکری نو همراه با خلاقیت مدیریت کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار