ابزار مدیریت زمان به اینستاگرام اضافه شد

آپدیت جدید اینستاگرام ابزاری به اپلیکیشن این شبکه اجتماعی اضافه می‌کند که مدت زمان استفاده از آن را به کاربر اعلام می‌کند.

آپدیت اینستاگرام ابزار مدیریت زمان را به اپلیکیشن آن اضافه می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که کمپانی‌های مختلف در حوزه فناوری، اقداماتی را فراهم کرده‌اند تا کاربران آن‌ها نسبت به زمان استفاده خود از گوشی‌هایشان آگاه باشند. نسخه جدید اندروید یک نسخه بتا از اپلیکیشن DigitalWellbeing دارد که زمان استفاده کاربر از اپلیکیشن‌هایی خاص را اندازه می‌گیرد و اعلام می‌کند. صاحبان iOS اپلیکیشن Screen Time را دارند که با iOS 12 راه‌اندازی شد که به کاربران گوشی‌های آیفون اعلام می‌کند که چه مدت از وقت خود را در YouTube یا هر برنامه دیگری گذرانده‌اند. هر دوی این ابزارها برای این به گوشی‌های هوشمند اضافه شده‌اند تا کاربران بدانند که چه میزان از روز خود را با تلفن همراه خود کار می‌کنند.

حالا، اینستاگرام آغاز به انتشار اپلیکیشنی به نام «Your Activity» کرده است که به کاربران این شبکه اجتماعی اجازه می‌دهد زمان گذرانده شد با این اپلکیشن را اندازه بگیرند. این برنامه همچنین به کاربران اجازه می‌هد تا به صورت موقت نوتیفیکیشن‌های اینستاگرام خود را غیرفعال کنند. زمانی که اپلیکیشن اینستاگرام در هر تلفن همراهی آپدیت شود، کاربران می‌توانند این ابزار کارآمد را در منوی همبرگری که در پروفایل و گوشه راست بالای نمایشگر است لمس کنند. در این قسمت یک گزینه به نام «Your Activity» اضافه شده است.

درست مانند ابزار «Your time on  Facebook» که توسط شرکت مادر اینستاگرام یعنی فیس‌بوک منتشر شده، «Your Activity» میزان زمانی را نشان می‌دهد که مصرف کنندگان اینستاگرام در دوره‌ای هفت روزه در این اپلیکیشن گذارنده‌اند. این ابزار همچنین آن دسته از نوتیفیکیشن‌هایی که آزاردهنده هستند، غیرفعال خواهد کرد.

باید گفته که این روزها، خیلی از ماها زمان خود را در فیس‌بوک، توئیتر یا هر شبکه اجتماعی دیگر می‌گذرانیم و این مسئله می‌تواند باعث برخی از مسائل روانی در سلامت ما شوند. اینستاگرام شاید هنوز به آنمرحله نرسیده باشد اما هوشمندانه‌تر این است که اعضای این شبکه اجتماعی زمان کمتری را در آن بگذرانند چرا که این دسته از کاربران متوجه نیستند که با گذران زیاد زمان در این شبکه اجتماعی باعث از بین رفتن امید و زندگی خود می‌شوند.

آپدیت اینستاگرام ابزار مدیریت زمان را به اپلیکیشن آن اضافه می‌کند


بیشتر بخوانید: فیس‌بوک، اینستاگرام و اسنپ‌چت عامل اصلی افسردگی هستند


انتهای پیام/

آپدیت اینستاگرام ابزار مدیریت زمان را به اپلیکیشن آن اضافه می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار