طرح ملی دادرس در 200 مدرسه استان اردبیل برگزار می شود

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: طرح ملی دادرس در 200 مدرسه سطح استان اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سعید جوادزاده، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل صبح امروز در سومین دوره طرح «پای درس ماه» با اعلام این خبر افزود: در تمامی مدارسی که کانون های جمعیت هلال احمر فعال است، طرح دادرس اجرا می شود.

وی هدف از طرح ملی دادرس را آموزش و آشنایی دانش آموزان و رعایت ایمنی در زمان حادثه برشمرد و افزود: این کار سبب می شود که دانش آموزان در زمان حوادث کمترین آسیب را ببینند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه باید هر لحظه آماده مقابله با حوادث مترقبه و غیرمترقبه باشیم، بیان کرد: هر لحظه حادثه در کمین است بنابراین با آمادگی قبلی می توان تا حدودی صدمات این حوادث را کاهش داد.

جوادزاده ادامه داد: برنامه های مختلفی برای ارتقای سطح آمادگی اقشار مختلف جامعه برگزار می شود و مرحله بیستم ایمنی در زلزله 7 آذرماه برگزار می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: حادثه به ما خیلی نزدیک است بنابراین باید همیشه آماده باشیم.

منصور صاحب اضافه کرد: باید برنامه لازم و عکس العمل مناسب را در زمان وقوع حوادث داشته باشیم و این کار با آموزش محقق می شود.

وی افزود: طرح «پای درس ماه» جهت آشنایی مدیران و مربیان نواحی 1 و 2 آموزش و پرورش شهرستان اردبیل، هیر و مربیان مهدهای کودک به منظور آشنایی آنها با اهداف و برنامه های جمعیت هلال احمر و آموزش مهارت های امدادی برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح ملی دادرس در اردبیل

برچسب ها: هلال احمر ، طرح دادرس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.