کشف محصولات بهداشتی احتکاری توسط پایگاه دریابانی چابهار

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۵ هزار بسته محصولات بهداشتی احتکاری به ارزش ۳ میلیارد ریال با همکاری پایگاه دریابانی چابهار خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار سعید کمیلی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دریابانان پایگاه دریابانی چابهار در راستای برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی و در ادامه اجرای طرح‌های مقابله با محتکران، با رصد اطلاعاتی از احتکار محصولات بهداشتی در یکی از واحد‌های مسکونی این شهرستان مطلع شدند که موضوع کشف آن‌ها را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: دریابانان با هماهنگی و دستور مقام قضائی به محل اعزام شدند و در بازرسی از ساختمان و اطراف آن، موفق به کشف ۵ هزار و ۱۲۶ بسته محصولات بهداشتی احتکاری شدند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: براساس نظریه کارشناسان، ارزش ریالی محصولات بهداشتی کشف شده، ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار کمیلی در خاتمه مبارزه با کالای قاچاق و کالای احتکاری در مرز‌ها را جزء اولویت‌های مرزبانی دانست و خاطرنشان کرد: با محتکران بدون هیچ گذشتی و برابر قانون برخورد می‌شود.

 

انتهای پیام/پ

مبارزه با کالای قاچاق و کالای احتکاری در مرز‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار