فرمانده انتظامی تهران بزرگ با خانواده شهید طاهری دیدار کرد

سردار رحیمی صبح امروز با خانواده شهید طالب طاهری دیدار کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با خانواده شهید طاهری دیدار کردبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز فرمانده انتظامی تهران بزرگ به دعوت شهردار منطقه 13 بازدید کاملی از محدوده شهری این منطقه انجام داد.

پس از این بازدید جلسه ای با هدف استفاده از ظرفیت پلیس و شهرداری برای ارتقاء انضباط اجتماعی، امنیت عمومی و ایجاد فضای همراه با آرامش برای شهروندان با حضور رئیس پلیس پایتخت و شهردار منطقه ۱۴ برگزار شد.

در این جلسه، در راستای هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های شهرداری و پلیس، تصمیم گرفته شد که با همکاری سرکلانتری پلیس پیشگیری، پلیس راهور و پلیس اماکن و شهرداری، مشکلات این منطقه همچون ترافیک و سد معبر خیابان پیروزی و غیره حل و فصل شود تا شهروندان با آرامش بیشتری زندگی کنند.

در ادامه سردار رحیمی به همراه شهردار منطقه 13 از خانواده شهید طالب طاهری دیدار کرد

سرادر حسین رحیمی در این دیدار با تمجید از مقام شهید و شهادت بیان کرد: خانواده شهدا بین مردم دارای عزت هستند که این عزت خانواده شهدا، نشانه حقانیت راه آنان است و این همان راهی است که حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری برای ما ترسیم کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص نحوه شهادت شهید طالب طاهری گفت: این شهید عزیز که پس از سه بار اعزام به جبهه در عملیات فتح المبین جانباز شده بودند، پس از بهبودی نسبی در کمیته انقلاب اسلامی مشغول به خدمت بودند که حین ماموریت به همراه دو همرزم دیگر، توسط منافقان کوردل به طرز فجیعی شهید شدند اما خون همین سه شهید باعث شد که حقانیت انقلاب اسلامی و رذالت و ناحق بودن گروهک منافقین برای همگان مشخص و بساط منافقان برای همیشه برچیده شود.

سردار رحیمی تاکید کرد: من اعتقاد راسخ دارم که سرکشی از خانواده شهدا سعادتی است برای ما و همیشه خود را محتاج دعای خانواده شهید می دانم و دیدار هفتگی از خانواده شهدا را فرصتی برای خود میدانیم.

در پایان این دیدار لوح تقدیری از سوی فرمانده انتظامی تهران بزرگ و مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه 13، به خانواده این شهید معزز اهدا شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: نیروی انتظامی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.