مسابقات جهانی غریق نجات/ رئیس فدراسیون قهرمان جهان شد!

رقابت‌های جهانی نجات غریق به میزبانی استرالیا با مدال‌آوری رئیس فدراسیون کشورمان در روز نخست این رقابت‌ها آغاز شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت فدراسیون فدراسیون نجات غریق و غواصی،  امروز و در جریان برگزاری اولین روز رقابت‌های نجات غریق قهرمانی جهان (استرالیا 2018) تیم ملی امدادی نجات غریق کشورمان متشکل از (ایلخان نوری،محمد ناظری،سهیل آشتیانی و حمید قدسی نژاد) موفق شد در رقابت ماده 4 در 50 متر با مانع امدادی با پشت سر گذاشتن همه رقبا و در رقابتی حساس و نزدیک با نماینده کشور ایتالیا در جایگاه نخست قرار بگیرد و صاحب مدال طلای این دوره از مسابقات شود.

این چهارمین مدال کاروان اعزامی نجات غریق کشورمان به رقابت‌های قهرمانی جهان در روز اول این مسابقات بود که توسط  تیم ماده امدادی 4 در 50 متر با مانع به دست آمد.

این مدال درحالی به نام ایران ثبت شد که ایلخان نوری (رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی) نیز در ترکیب این تیم قرار داشت، این برای اولین بار در تاریخ ورزش کشورمان است که یک رئیس فدراسیون که مدیریت فدراسیون را برعهده دارد به عنوان ملی‌پوش نیز در ترکیب تیم قرار بگیرد و مدال آوری کند.

  تیم اعزامی ایران به رقابت های قهرمانی جهان استرالیا دربخش انفرادی سه مدال (یک طلا، یک نقره و یک برنز ) را نیز کسب کرد. بر همین اساس سهیل آشتیانی در رقابت ماده 200 متر با مانع با ثبت رکورد ٢:07:٨٥ دقیقه در جایگاه نخست قرار گیرد و اولین مدال طلا را برای کاروان اعزامی نجات غریق کشورمان به ارمغان بیاورد. حمید قدسی نژاد در جایگاه دوم رقابت های نجات غریق قهرمانی جهان قرار گرفت و مدال نقره را از آن خود کرد. این رقابت ها با مدال برنز کاپیتان تیم ملی نجات غریق ادامه پیدا کرد.

در ادامه رقابت های قهرمانی جهان نجات غریق محمد ناظری کاپیتان باسابقه تیم ملی ایران و پر افتخار ترین ورزشکارتاریخ این ورزش در رقابت های جهانی موفق شد در رقابتی نزدیک و فشرده با سایر رقبایش مدال برنز را به نام خود به ثبت برساند.


بیشتربخوانید: 

رئیس فدراسیون غریق نجات به عنوان ورزشکار در مسابقات جهانی شرکت می‌کند!

نائب رئیس کمیته غواصی: در سمینار بین المللی دانش افزایی غواصان، مدرسین ما با علم روز دنیا آشنا می‌شوند

یک انتصاب عجیب در فدراسیون نجات غریق


انتهای پیام/

مدال آوری تیم ملی غریق نجات 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار