نائب رئیس کمیته غواصی: در سمینار بین المللی دانش افزایی غواصان، مدرسین ما با علم روز دنیا آشنا می‌شوند

مستشاری گفت: سمینار بین المللی دانش افزایی غواصان برگزار شد و مدرسین ما با علم روز دنیا آشنا شدند.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ نخستین سمینار بین‌المللی دانش افزایی غواصان کشور صبح امروز (چهارشنبه) دوم آبان ماه ۱۳۹۷ با حضور سه مدرس خارجی به مدت سه روز برگزار شد. این سمینار  در اولین روز کاری خود با حضور سه نفر از برترین مدرسان جهانی غواصی "فلمین هول" رئیس کمیته فنی فدراسیون جهانی، "بوجانا استوجیک" رئیس فدراسیون صربستان و "عبدالعزیز رزیک" یکی از مدرسان ارشد فدراسیون جهانی برگزار شد. 

امیر علی مستشاری نایب رئیس کمیته غواصی فدراسیون غریق نجات و غواصی در این باره گفت: مدت زیادی نیست که تصمیم به تغییر و تقویت زیرساخت‌های غواصی کشور گرفته‌ایم و خدا را شکر کم‌کم این مهم در حال رخ دادن است. بومی کردن زیرساخت ها و یافتن راهکاری برای همبستگی و وحدت میان خانواده غواصی و نهایتا پیشرفت و توسعه این صنعت از اولویت های ماست. خوشحالم که این سمینار بین‌المللی با حضور نفرات با دانشی مانند آقای "فلمین هول" برگزار شد و مدرسین ما را با علم  روز دنیا آشنا کردند. 

نائب رئیس کمیته غواصی بیان کرد: برای اولین بار است که مدرسان غواصی کنار هم جمع می شوند، نقطه نظرات خود را به اشتراک می گذارند و دانش خود را با رده دانش جهانی منتطبق می کنند.

او افزود: امیدوارم در ادامه نیز شاهد تکرار و برگزاری بیشتر این سمینارها باشیم تا مدرسین را  با علم روز دنیا آشنا کنیم. جامعه غواصی ایران جامعه قدرتمندی است و این تنها نظر بنده نیست، مسلما با تکرار این سمینارها پیشرفت‌های چشم‌گیری حاصل خواهد شد. انتظار داریم در سال های آینده دیگر کشورها نیز میزبانی این سمینار را قبول کنند. جامعه غواصی جوان است و فدراسیون نجات غریق به عنوان متولی این موضوع وظیفه خود می‌داند این جوانان را حمایت کند و خوشبختانه با وجود ایلخان نوری فدراسیون همه تلاشش را برای فراهم کردن شرایط جهت پیشرفت غواصی و جامعه مدرسین این رشته در کشور انجام می‌دهد.


بیشتر بخوانید:

سطح ورزشکاران ایران در غواصی من را شگفت زده کرد

نوری: زمزمه هایی درباره المپیکی شدن رشته غواصی به گوش می‌رسد

یک انتصاب عجیب در فدراسیون نجات غریق


انتهای پیام/

اظهارات مستشاری درباره غواصی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار