پویندگان فجر در پی جبران شکست رفت مقابل شهرداری رشت

در ایستگاه چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان ، نمایندگان فارس و رشت به مصاف هم می روند.

پویندگان فجر در پی جبران شکست رفت مقابل شهرداری رشت به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ،  در هفته سوم دور برگشت رقابت های دسته برتر فوتسال بانوان باشگاههای کشور ، تیم پویندگان فجر شیراز از ساعت یازده روز شنبه ۲۶ آبان ماه در سالن آتش نشانی میهمان شهرداری رشت است.

شاگردان ستاره زارع در تیم پویندگان با پنج برد ، ۴ تساوی ، ۳ شکست و ۱۹ امتیاز جایگاه چهارم جدول را در اختیار دارد و شهرداری رشت هم با پنج برد ، یک تساوی ، شش شکست و ۱۶ امتیاز رده هفتم را به خود اختصاص داده است.

محبوبه رضوی مربی پویندگان در خصوص این دیدار گفت :این هفته تمرینات خوبی داشتیم و به امید خدا برای کسب سه امتیاز راهی رشت شدیم.

وی ادامه داد: تیم شهرداری رشت یکی دو بازیکن جدید اضافه کرده ولی استراتژی آنها برای گل زدن به طور غالب استفاده از شوت هست که تمرینات این هفته ما بر این اساس برنامه ریزی شد.

مربی پویندگان تاکید کرد : تیم ما در دور رفت در مقابل این تیم در بدترین شرایط خودش بود چون نسیمه غلامی و لیلا خدابنده لو تازه به تیم اضافه شده بودند و عدم ناهماهنگی زیادی داشتیم.

رضوی اضافه کرد :انگیزه و اتحاد خیلی خوبی بین همه اعضا ، کادر فنی و بازیکنان تیم هست و به امید خدا که نتیجه تلاشمان را با برد مقابل شهرداری رشت بگیریم.

گلاره ناظمی و لیلا ‌ویسی بازی شهرداری رشت و پویندگان فجر شیراز را قضاوت می کنند.

در هفته ۱۳ لیگ برتر فوتسال بانوان کشور پویندگان فجر ، پالایش نفت آبادان را ۶-۴ مغلوب کرد و شهرداری رشت ۶-۲ نتیجه را مقابل نامی نو اصفهان واگذار کرد.

بازی رفت دو تیم با نتیجه ۷-۶ بسود شهرداری رشت به پایان رسید.

انتهای پیام/س

برگزاری مسابقه فوتسال بانوان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار