اوپو A7 به صورت رسمی رونمایی شد

شرکت اوپو گوشی جدید میان رده خود، A7 را با باتری بزرگ 4230 میلی‌آمپر ساعتی معرفی کرد.

اوپو A7 به صورت رسمی رونمایی شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چیزی بیش از یک ماه است که شایعات درباره اوپو A7 شکل گرفته و در فضای مجازی می‌پیچد اما زمان معرفی رسمی این گوشی هوشمند رسیده است. این گوشی در چند وبسایت به صورت رسمی معرفی شد و آغاز به جو مودر نظر خود کرد اما در هیچکدام از آن‌ها اطلاعاتی درباره قیمت و تاریخ عرضه آن در چین دیده نمی‌شد.

این گوشی هوشمند جدید شرکت اوپو دارای تراشه پردازنده Snapdragon 450 است. نمایشگر آن یک بریدگی قطره‌ای دارد که دوربین سلفی در آن جای گرفته است. اوپو A7 دو ویژگی جالب توجه دارد. اولین ویژگی جالب این است که این گوشی دارای یک باتری بسیار بزرگ به ظرفیت 4320 میلی‌آمپر ساعت است و ویژگی دیگر قابلیت HyperBoost است که برای بازی کردن روانتر با آن در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب، اوپو A7 اولین گوشی میان رده این کمپانی است که دارای یک فناوری داخلی است.

نمایشگر اوپو A7 اندازه‌ای 6.2 اینچی، رزولوشن 720 پیکسلی و نسبت تصویر 19:9 دارد. یک ناچ قطره‌ای برای این نمایشگر در نظر گرفته شده که به نظر می‌رسد گوشی‌های جدید اوپو همگی با این شکل درست شوند. نسخه چینی این گوشی قرار است دارای 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی باشد اما دیگر کشورها یک نسخه 32 گیگابایتی هم خواهند داشت.

اوپو A7 به صورت رسمی رونمایی شد

اوپو A7 به صورت رسمی رونمایی شد

دوربین اصلی این میان رده دارای دو لنز 13 و 2 مگاپیکسلی است. نکته جالب توجه دوربین‌ها پشت سنسوری است که برای دوربین سلفی انتخاب شده است. این لنز 16 مگاپیکسل قدرت دارد که قابلیت‌های هوش مصنوعی زیادی هم دارد از جمله یک شات زیبایی 8 مگاپیکسلی که به زیبایی سلفی‌ها اضافه می‌کند. دوربین پشتی دستگاه به کاربران اجازه خواهد داد تا میزان وضوح تصویر زمینه عکس را پس از گرفتن ویرایش کنند. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید با رابط کاربری ColorOS 5.2 است.

قابلیت هایپربوست در اواسط اکتبر طی مراسمی رسمی و در جواب فناوری GPU Turbo هوآوی معرفی شد. این قابلیت باعث می‌شود تا پردازنده دستگاه و پردازنده گرافیکی تا 31 درصد بازی‌های خاصی را در موبایل به صورت نرم‌تر اجرا کند. از جمله این بازی‌ها می‌توان Arena of Valor، PUBG و آخرین نسخه موبایلی فیفا را نام برد. این اولین میان رده است که فناوری داخلی اوپو را به خود گرفته است و دومین گوشی اوپو بعد از RX17 با این فناوری است.

اوپو A7 به صورت رسمی رونمایی شد

این گوشی در حال حاضر در چین با قیمت حدود 230 دلار برای پیش فروش گذاشته شده است در حالی که در دیگر نقاط جهان قیمت آن به 310 دلار هم می‌رسد. البته ممکن است در برخی از بازارهای جهان این قیمت‌ها مختلف باشد.


بیشتر بخوانید: اوپو ۱۰۰ میلیون دستگاه با فناوری شارژ VOOC فروخته است


انتهای پیام/

گوشی جدید شرکت اوپو رسما رونمایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.