اوپو ۱۰۰ میلیون دستگاه با فناوری شارژ VOOC فروخته است

اوپو اعلام کرده است که این شرکت موفق به فروش ۱۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند با فناوری شارژ سریع VOOC خود فروخته است.

اوپو ۱۰۰ میلیون دستگاه با فناوری شارژ VOOC فروخته استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت اوپو که این روزها به عنوان یکی از قدرتمندترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید، به عنوان رقیبی جدی برای شرکت‌هایی به حساب می‌آید که چندین سال است در این زمینه فعالیت داشته‌اند. البته این گوشی‌ها به دلیل تولید شدن در چین، در همین کشور با استقبال زیادی هم مواجه هستند. این شرکت در شانگهای مراسمی برگزار کرد که نام آن «روز شارژ Super VOOC Flash» بود. این مراسم به بهانه جشن گرفتن فروش 100 میلیون دستگاه این شرکت با فناوری شارژ سریع VOOC برپا شده بود.

شن ییرن، معاون اول شرکت چینی اوپو و مسئول تجارت داخلی این شرکت در این مراسم گفت این استاندارد جدید باعث تغییر در عادت مصرف‌کنندگان شده است. افراد با استفاده از این فناوری شرکت اوپو گوشی خود را به جای وصل کردن به شارژ و تا صبح منتظر ماندن دیگر صبح‌ها به شارژ می‌زنند.

برای جشن گرفتن این تغییر بزرگ در جهان و برای هموار کردن راه فناوری استاندارد شارژ Super VOOC، شرکت اوپو پیکاچو را به عنوان سفیر خود معرفی کرد. برای پیش‌نمایش، اوپو یک کیس محافظ را برای گوشی R17 Pro، چند استیکر، یک استیکر NFC و از همه مهم‌تر یک پاوربانک 10هزار میلی‌آمپر ساعتی با خروجی 5 ولتی و 10 آمپری معرفی کرد.

قیمت پاوربانک نسخه پیکاچو با فناوری شارژ Suoer VOOC در چین 399 ین است که حدود 60 دلار خواهد شد. این محصولات از طریق سایت اوپو به فروش خواهند رسید اما در حال حاضر، کیس محافظ R17 Pro در این سایت به فروش می‌رسد.

در ادامه تصاویر محصولاتی را خواهید دید که توسط شرکت اوپو برای اضافه شدن به محصولات این شرکت معرفی شده‌اند.

اوپو ۱۰۰ میلیون دستگاه با فناوری شارژ VOOC فروخته است

اوپو ۱۰۰ میلیون دستگاه با فناوری شارژ VOOC فروخته است


بیشتر بخوانید: در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ چه گذشت؟


انتهای پیام/

به فروش رفتن 100 میلیون دستکاه گوشی اوپو با شارژ سریع VOOC در سال 2018

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار