سالمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

توزیع گسترده تخم‌مرغ‌های وارداتی با نرخ مصوب/ روند نزولی قیمت گوشت گرم در بازار آغاز شد

یک مقام مسئول گفت: تخم‌مرغ‌های وارداتی از روز گذشته در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره بار با نرخ مصوب توزیع شد.

توزیع گسترده تخم‌مرغ‌های وارداتی با نرخ مصوب/ روند نزولی قیمت گوشت گرم در بازار آغاز شدرضا سالمی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تخم مرغ وارداتی اظهار کرد: طبق روال همه ساله، افزایش تقاضا بعد از ایام محرم و صفر منجر به نوسان قیمت تخم مرغ در بازار شده است.
 
وی افزود: تاخیر در خروج مواد اولیه کارخانه های صنعتی و ازدیاد تقاضا از سوی شیرینی فروشی ها موجب شد در هفته اخیر قیمت تخم مرغ افزایش چشمگیری داشته باشد.
 
سالمی ادامه داد: توزیع تخم‌مرغ‌های وارداتی در سطح میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای به طور متوسط کاهش ۵۰۰ تومانی نرخ هر کیلو تخم مرغ در بازار را به همراه داشته است.
 
این مقام مسئول از آغاز توزیع گستره تخم مرغ های وارداتی در بازار خبر داد و گفت: تخم‌مرغ‌های وارداتی از روز گذشته در سطح فروشگاه‌های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار در سطح وسیعی با نرخ هر شانه ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان توزیع می شود.
 
وی درباره آخرین وضعیت قیمت مرغ در بازار افزود: هم اکنون دامنه قیمت هر کیلو مرغ ۹ هزار و ۵۰۰ تا ۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان است که با وجود افزایش هزینه های تولید، کشتار و... این نرخ واقعی است.

بیشتر بخوانید: دام زنده به کشورهای عربی قاچاق می شود/ قیمت هر کیلو شقه گوسفندی 61 هزار تومان

سالمی با اشاره به اینکه نیازی به عرضه مرغ منجمد در بازار نداریم، بیان کرد: البته اگر قیمت مرغ با افزایش غیر منطقی در بازار روبه‌رو شود، پشتیبانی امور دام برای جلوگیری از افزایش قیمت اقدام به توزیع مرغ منجمد در بازار خواهد کرد.
 
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان از عرضه گوشت منجمد گوساله وارداتی خبر داد و گفت: عرضه گوشت منجمد وارداتی با نرخ مصوب هر کیلو ۲۹ هزار تومان روند نزولی قیمت گوشت گرم داخلی در بازار را به همراه داشته است.
 
وی در پایان نرخ هر کیلو گوشت گرم داخلی را ۵۷ تا ۵۸ هزارتومان اعلام کرد و افزود: با استمرار روند توزیع گوشت منجمد وارداتی پیش بینی می شود که روند کاهش قیمت گوشت در بازار ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

نیازی به عرضه مرغ منجمد در بازار نداریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار