تاکید استاندار قزوین بر ضرورت هدفگذاری در نظام آموزشی

استاندار قزوین گفت: اهداف قابل دستیابی در نظام آموزش و پرورش باید از آرزو‌های بدون پشتوانه تفکیک شود.

تاکید استاندار قزوین بر ضرورت هدفگذاری در نظام آموزشیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛  عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در مراسم معارفه مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان با بیان اینکه اهداف قابل دستیابی در نظام آموزش و پرورش باید از آرزو‌های بدون پشتوانه تفکیک شود، گفت: این تفکیک در سند توسعه و تحول آموزش و پرورش دیده شده است و مدیران نظام آموزشی باید در اجرای آن اهتمام جدی داشته باشند.

سیدنژاد اولین مدیرکل آموزش و پرورش استان هم در این جلسه گفت: وضع آینده یک کشور، از آموزش و پرورش آن مشخص می‌شود.

سیدنژاد افزود: وزیر و مدیران رده بالای آموزش و پرورش باید مشکلات را بی پرده مطرح کنند تا راه حل منطقی برای آن‌ها پیدا شود.

مدیر کل پیشین آموزش و پرورش استان هم در سخنانی برنامه محوری را اصل مدیریتی مهم برشمرد و گفت: نهاد آموزش و پرورش، قلب توسعه پایدار کشور است که باید مستقل، با اقتدار و با صلاحیت اداره شود.

سالار قاسمی با انتقاد از نقش کمرنگ فرهنگیان در سطوح مدیریتی و نظام آموزشی افزود: معلمان به عنوان بزرگ‌ترین گروه کارکنان دولت و پرداخت کنندگان مالیات، همچنان درگیر مشکلات معیشتی هستند و دولت و مجلس باید راهی برای حل مشکل ارائه کنند.

در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان ، سالار قاسمی مدیرکل سابق ، سکان هدایت این اداره را به خیرالله رحمانی سپرد.

خیرالله رحمانی پیش از این معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین بود.

انتهای پیام/

مراسم معارفه مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان قزوین

برچسب ها: استانداری ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار