برگزاری نشست هم اندیشی معاونین مدارس متوسطه دوره اول

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری نشست هم اندیشی معاونین آموزشی مدارس متوسطه دوره اول این شهرستان خبر داد.

یحیی قدری، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اولین نشست هم اندیشی معاونین آموزشی مدارس متوسطه دوره اول در دبیرستان غیر دولتی سما برگزار شد.

وی افزود: نظارت بر روند آموزش دانش آموزان در کلاس درس و برقراری ارتباط علمی مداوم با دبیران برای پیشرفت فرآیند یاددهی-یادگیری، سبب افزایش سطح یادگیری علمی دانش آموزان و بهبود امر آموزش در مدارس می شود.

قدری اضافه کرد: در این نشست که 25 معاون آموزشی مدارس شهرستان حضور داشتند، تفاهم نامه آموزشی سال 96 بررسی و انتظارات در سال تحصیلی 97 بیان شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان گفت: ارتباط صمیمی و تعاملی قوی معاونین آموزشی با معلمان، دانش آموزان و اولیاء در فضایی آرام می تواند موجبات رشد و پویایی علمی مدارس را فراهم آورد.

وی افزود: آگاهی از وضعیت درسی دانش آموزان و بررسی روند تغییرات نمرات آنان می بایست به طور مستمر صورت گرفته و به اولیاء دانش آموزان اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام/م

نشست هم اندیشی معاونین مدارس متوسطه دوره اول برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.