مدیر آموزش و پرورش بهبهان عنوان کرد؛

توسعه همه جانبه و پایدار در گروه توسعه آموزش و پرورش است

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: توسعه همه جانبه و پایدار در گروه رشد و تعالی آموزش و پرورش است و برنامه راهبردی آموزش و پرورش بر اساس اندیشه، علم و پژوهش تدوین شده است.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: رشد، شکوفایی و توسعه پایدار هر جامعه ای در گرو توجه به امر آموزش و پرورش آن جامعه میسر می شود.

وی افزود: متولیان و دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت از ارکان اصلی هستند که با داشتن برنامه ای راهبردی و عملیاتی مبتنی بر تفکر منطقی، علمی و پژوهشی می توانند رشد و پیشرفت سیستم را فراهم آورند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان عنوان کرد: بر این اساس برنامه توسعه آموزش و پرورش بهبهان در سال تحصیلی 98-97 با همکاری نیروی های ستادی و آموزشی فرهنگیان شهرستان با 5 اولویت اصلی در حوزه های مختلف تهیه و تدوین شده است.

عبدی پور گفت: برنامه توسعه آموزش و پرورش بهبهان با تکیه بر شاخص های مشروع و مقبولیت، نگاه مثبت و تبدیل وضعیت موجود به ممکن می تواند به عنوان نقشه راه مدیران، معاونین، دبیران برای قرار گرفتن در مسیر رشد و پیشرفت همه جانبه باشد.

انتهای پیام/م

توجه به رشد آموزش و پرورش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.