در ۷ ماهه نخست ۹۷ رخ داد:

جابه‌جایی ۶.۹ میلیون مسافر در ایستگاه راه‌آهن تهران

از ابتدای سال تا پایان مهرماه بیش از ۶ میلیون و ۹۲۳ هزار نفر مسافر در ایستگاه‌های مسافری راه آهن تهران جابه‌جا شدند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راه آهن جمهوری اسلامی ایران، عابدین هادی نژاد مدیرکل راه آهن تهران تصریح کرد:از ابتدای سال تا پایان مهرماه بیش از ۶ میلیون و ۹۲۳ هزار نفر مسافر در ایستگاه‌های مسافری راه آهن تهران جابه‌جا شدند.

وی با اعلام این خبر گفت: از این تعداد بیش از ۳ میلیون و ۴۶۴ هزار نفر مسافر وارد و تعداد بیش از ۳ میلیون و ۴۵۸ هزار نفر آمار خروجی مسافرین است.

هادی نژاد توضیح داد : در ۷ ماه اول سال ۹۷ تعداد ۴۲۶۴۰ رام قطار تعداد قطارهای اعزامی و وارده به ایستگاه راه آهن تهران است که از این تعداد ۲۱۳۳۷ رام قطار اعزامی و ۲۱۳۰۳ رام قطار وارده به ایستگاه راه آهن تهران است.

وی در خصوص قطارهای محلی گفت: روزانه ۴۲ رام قطار محلی از ایستگاه راه آهن تهران در ساعات مختلف اعزام می‌شود که در محور خراسان روزانه ۱۱ رام قطار، در محور جنوب روزانه ۲۱ رام و در محور قزوین روزانه ۸ رام قطار ریل باس از ایستگاه تهران به شهرهای اطراف تهران اعزام می‌شوند؛ که با منظور کردن برگشت این قطارها روزانه ۸۰ رام قطار بصورت رفت و برگشت به شهروندان در شهرهای اطراف تهران خدمات رسانی می‌شود.

وی افزود: به منظور بازدید از جاذبه های گردشگری مسیر ریلی و طبیعت شمال نیز هر هفته قطارهای گردشگری (صبح روزهای پنجشنبه و جمعه) از ایستگاه تهران به مقصد سوادکوه و شیرگاه مسافرین را جا‌به جا می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: راه آهن ، رام قطار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار