فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان؛

استاندار از اعمال نظر احزاب و گروه‌ها در انتخاب مدیران خودداری کند

سردار ابوحمزه گفت: استاندار کرمان در انتخاب مدیران دقت ومدیرانی انقلابی انتخاب کند و از اعمال نظر احزاب و گروه‌ها برای انتخاب، معاون، فرماندار، مدیر و... بشدت خودداری کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در نشستی خبری به مناسب هفته بسیج گفت: استاندار کرمان در انتخاب مدیران دقت ومدیرانی انقلابی انتخاب کند.

وی بااشاره به اینکه استاندار از اعمال نظر احزاب و گروه‌ها برای انتخاب، معاون، فرماندار، مدیر و... بشدت خودداری کند افزود: آنها تا زمانیکه در راستای اهداف گروه و حزب کارکرد و یا صحبت کرد پشتیبان وی هستند و هرلحظه که برخلاف آنها حرف بزند یا عمل کند پشت اورا خالی می کنند.

ابوحمزه افزود:استاندار باید تمام ظرفیت‌های  استان اعم از معدنی و انسانی را به فعل برساند وخبرنگاران وهمچینی مردم باید مطالب گر باشند و تمام مسئولین واز جمله خودم باید پاسخگو باشیم.

 سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان، با انتقاد از حرف‌هایی که نشات گرفته از فکر و اندیشه و تعمق نیست و اصحاب رسانه باید این افکار را به نقد بکشند گفت: چرا بعضی افراد چنین حرف‌هایی را مطرح می‌کنند؟! این همه توفیقات در استان است، اما حد و اندازه این‌ها همین است که می‌گویند ۱۳ سال در این استان عقلانیت نبوده و حالا با انتصاب (استاندار) عقلانیت آمده است.

وی نقش بسیج و سپاه در مسائل سیاسی را تحلیل و آگاه سازی و پاسخگویی به شبهات و تردید‌ها دانست و تصریح کرد: سپاه و بسیج جانب داری از یک جریان نخواهد کرد؛ اینکه افرادی که می‌گویند سران فتنه در انتخابات شرکت کنند، حرفی بی ربط است، زیرا فتنه خط قرمز نظام است و این افراد خیانت کردند تا توبه و جبران نکنند جایی در این ملت و نظام ندارند لذا انسان تعجب می‌کند که چطور از این افراد تجلیل و تقدیر می‌شود، زیرا بعضی از این افراد ممنوع التصویر و ممنوع الخروج و یا در حصر خانگی هستند و اگر قرار باشد تصمیمی گرفته شود؛ شورای امنیت ملی باید تصمیم بگیرد.

وی درباره نقش سپاه در ارتباط با دیگر دستگاه‌ها فارغ از تغییر و تحول در دستگاه مربوطه تاکید کرد: هر دستگاهی که در جهت کمک به مردم و حل مشکلات آن‌ها به ویژه قشر محروم و مستضعف قدم بردارد را کمک می‌کنیم.

سردار ابوحمزه مدیریت جهادی و انقلابی در سطوح مختلف در مجموعه‌های منتصب به دولت را مورد تاکید قرار داد و کار و تلاش و علم و محاسبه با خدا و تدبیر و درایت را از ویژگی‌های مدیریت جهادی از منظر مقام معظم رهبری برشمرد و عنوان کرد: سومین راز موفقیت تحقق اقتصاد مقاومتی و ۲۴ اصل که رهبری دقیق و کارشناسی شده مطرح کردند.

وی شعار هفته بسیج را '' بسیج؛ مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت'' با بازنمایی تصویر امیدبخش و وحدت آفرین از شجره طیبه بسیج با تبیین دستاورد‌های ۴۰ ساله بسیج در برابر تصویرسازی موهوم دشمن دانست.

سردار ابوحمزه افزود : سیاست‌های معرفی نقش بسیج در پیشبرد انقلاب اسلامی، امیدآفرینی اقتصادی با معرفی خدمات، بهره گیری از تقارن هفته بسیج با هفته وحدت، تمرکز پایگاهی و مسجدمحوری و... مد نظر است.

وی خدمات پزشکی در مساجد و مانور فرهنگی پایگاه‌های منتخب خواهران همایش سبک زندگی ارائه مشاوره رایگان به زوج‌های جوان، آموزش همگانی طرح هر مسجد یک حقوقدان و... را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانست و افزود: ۳۰۰ گروه جهادی خدمات مختلفی انجام می‌دهند و نزدیک ۳۰۰ صندوق قرض الحسنه اشتغالزا طی یکسال اخیر شکل گرفته و صفر تا صد موضوع با خود مردم است.

فرمانده سپاه ثارالله استان ،میز خدمت، ساخت ۷۴۶ واحد مسکونی توسط سپاه برای مددجویان کمیته امداد تا یکسال آینده، پرورش دام سبک و سنگین، ساخت مدرسه ۴ کلاسه، راه اندازی کارگاه خیاطی، تیم‌های نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها، گشت‌های محله محور رضویون، حمایت از مردم مظلوم یمن، نشست‌های روشنگری، روایتگری در مدارس و دانشگاه ها، برگزاری اتوبوس مطالبه گری را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

سردار ابوحمزه از برگزاری نشست سران طوایف در روز ۵ آذر خبر داد گفت: تمرین تاکتیکی امیدان ولایت در منطقه سیریز که آمادگی گردان‌های لشکر برای مواقع لزوم است نیز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ی

هفته بسیج از ۲۹ آبان شروع و تا ۵ آذر ادامه دارد

 

برچسب ها: سپاه ، اخبارسیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار